سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

ماینرها شاهد افزایش درآمد حاصل از کتیبه‌های اردینالز هستند

فروش کتیبه اردینالز «جنسیس کت» به قیمت ۲۵۴هزار دلار در حراج ساتبیز

ماینرها شاهد افزایش درآمد حاصل از کتیبه‌های اردینالز هستند

داده‌های گلس‌نود نشان می‌دهد که درآمد ماینرها از کارمزد تراکنش‌های بیت کوین حدود ۳۰درصد از کل درآمد آن‌ها در هفته گذشته تشکیل داده است. بااین‌حال، این رقم در ۲۴ سپتامبر (۳ دی) به ۱۵درصد کاهش یافته است. طبق این داده‌ها، کتیبه‌های اردینالز افزایش یافته و آن‌ها اکنون بیش از ۳۵درصد از درآمد ماینرها را به خود اختصاص داده‌اند. در این شرایط، اگر روند کل کاهش درآمد ماینرها به‌دلیل هزینه‌های بالای استخراج ادامه یابد و سهم کتبیه‌‌ها از کل درآمد ماینرها رشد کند، احتمالاً شاهد حمایت بیشتر آن‌ها از پروتکل اردینالز خواهیم بود.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

2 × 2 =

طراحی ربات سفارشی