سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

ماراتون دیجیتال با استفاده از استخراج بیت کوین یک شهر در فنلاند را گرم می‌کند

ماراتون دیجیتال با استفاده از استخراج بیت کوین یک شهر در فنلاند را گرم می‌کند

شرکت ماراتون دیجیتال (Marathon Digital)، راهی برای استفاده از گرمای حاصل از فعالیت‌های استخراج بیت کوین خود پیدا کرده است. آخرین اعلامیه ماراتون دیجیتال نشان می‌دهد که این شرکت یک پروژه پایلوت را برای گرم کردن یک جامعه حدود ۱۱,۰۰۰ نفری در فنلاند با گرمای بازیافتی از عملیات استخراج بیت کوین خود آغاز کرده است. این اولین پروژه گرمایش منطقه‌ای ماراتون در اروپا است. گرمایش منطقه‌ای شامل گرم کردن ساختمان‌های محلی از طریق توزیع آب گرم شده مرکزی از طریق لوله‌های زیرزمینی است. اگرچه فنلاند برای گرمایش منطقه‌ای از زیست توده استفاده می‌کند، اما این پروژه در تلاش است تا انتشار کربن و هزینه‌های عملیاتی را کاهش دهد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سه − دو =

طراحی ربات سفارشی