سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

لباس سبز بر تن بازار کریپتو؛ پرسودترین رمزارزهای بزرگ کدام‌ها بودند؟

لباس سبز بر تن بازار کریپتو؛ پرسودترین رمزارزهای بزرگ کدام‌ها بودند؟

در میان شک و تردیدهای بسیار، قیمت بیت کوین امروز دوشنبه ۲۳ اکتبر (۱ آبان) به مرز ۳۱ هزار دلار رسید و اکثر آلت‌کوین‌ها نیز به تبعیت از پادشاه کریپتو لباس سبز بر تن کردند. در شروع هفته جدید معاملاتی، نگاهی کوتاه به بازار ارزهای دیجیتال خواهیم داشت.

به گزارش والکس، در حالی که تب تنش‌های خاورمیانه هنوز فروکش نکرده است، قیمت تتر همانند روزهای گذشته در کانال ۵۰ هزار تومان قرار دارد. با نگاهی به قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال متوجه می‌شویم که شدت نوسانات در ۲۴ ساعت گذشته افزایش پیدا کرده و در این میان ظاهرا تمایل به خرید بیت کوین افزایش یافته و گاوها در حال قدرت‌نمایی هستند. این مساله قیمت بیت کوین را به مرز ۳۱ هزار دلار رسانده است و تحلیلگران معتقدند که اگر بیت کوین مجدد به زیر ۳۰ هزار دلار سقوط نکند، امیدواری برای شکست خرس‌ها افزایش پیدا می‌کند. بیش از ۵۹۸ میلیارد دلار از کل ارزش یک تریلیون دلاری بازار ارزهای دیجیتال در تصاحب پادشاه کریپتو است و برهمین اساس دامیننس بیت کوین بالاتر از ۵۱ درصد قرار دارد. بیت کوین در هفت روز گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد کرده است.

قیمت اتریوم به عنوان دومین رمزارز بزرگ بازار در محدوده ۱۶۸۳ دلار قرار دارد. اتریوم در هفت روز گذشته همانند بیت کوین روند صعودی را شروع کرده و بیش از ۶ درصد افزایش را ثبت کرده است.

اما در میان سایر ارزها، قیمت لحظه‌ای چین لینک (chainlink) را که بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم که این رمزارز در هفت روز گذشته بیش از ۳۸ درصد رشد را تجربه کرده است. در لحظه نگارش این مقاله قیمت چین لینک در محدوده ۱۰.۵۰ دلار معامله می‌شود و تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

قیمت ساتوشی ویژن (bitcoin sv) در حالی که در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۷ درصد سقوط کرده، اما در هفت روز گذشته بیش از ۳۷ درصد رشد ثبت کرده است. قیمت ساتوشی ویژن هم‌اکنون در محدوده ۵۱.۴۹ دلار معامله می‌شود.

سومین افزایش قیمت اما برای سولانا (solana) بود. قیمت سولانا در هفته گذشته حدود ۳۴ درصد رشد کرد و هم اکنون در محدوده ۳۰.۲۶ دلار معامله می‌شود.

رمزارز آوه (Aave) هم عملکرد خوبی داشت و ۲۷٪ در هفت روز رشد کرد. ظاهرا این توکن به روند رشد علاقمند شده و تنها در ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۶ افزایش یافته است. قیمت آوه در حال حاضر در محدود ۸۳.۵۰ قرار دارد.

بیاید نگاهی هم به قرمز پوشان بازار ارزهای دیجیتال داشته باشیم. قیمت تراست والت توکن (TWT) و قیمت کانفلاکس (CFX) بیش از ۷ درصد ریزش داشتند. رمزارز فرکس شیرز (FXS) هم ۶ درصد سقوط کرد.

در میان رمزارزهای محبوب، قیمت ریپل (XRP) در هفته گذشته بیش از ۶ درصد رشد کرد و اکنون در حدود ۰.۵۲ دلار معامله می‌شود. قیمت دوج کوین (DOGE) هم روند صعودی را تجربه کرد و در ۷ روز حدود ۴ درصد رشد کرد و به ۰.۰۶ دلار رسید. قیمت فانتوم (FTM) در هفت روز حدود ۱۹ درصد افزایش یافت و به ۰.۲۲ دلار رسید. قیمت آپتوس (APT) هم با رشدی ۲۱ درصدی در هفته گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرد. آپتوس هم اکنون در حدود ۶ دلار معامله می‌شود.

در حالی احساسات صعودی در بازار غالب شده است که معامله‌گران نسبت به ادامه سیاست‌های انقباضی فدرال رزرو و افزایش مجدد نرخ بهره نگران هستند. در این میان، وضعیت خاورمیانه به عنوان قطب انرژی جهان هم در یک حالت عدم اطمینان قرار دارد و احتمال سناریوهای مختلف وجود دارد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

2 × سه =

طراحی ربات سفارشی