سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

قزاقستان موفقیت برنامه آزمایشی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود را اعلام کرد

قزاقستان موفقیت برنامه آزمایشی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود را اعلام کرد

قزاقستان موفقیت برنامه آزمایشی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود را اعلام کرد

ارز دیجیتال بانک مرکزی قزاقستان (CBDC) پس از یک پروژه آزمایشی یک ماهه به موفقیت دست یافته است. به گفته بانک مرکزی پیشرفت‌های مختلف تجاری، نظارتی و فنی برای ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی می‌شود. در مرحله آزمایشی، این ارز دیجیتال با تسهیل تراکنش‌هایی مانند ارائه ناهار رایگان به دانش‌آموزان مدرسه از طریق کارت محلی Onay، کاربرد خود را نشان داد.

بانک ملی قزاقستان و شرکت ملی پرداخت قزاقستان (NPCK) که در ماه سپتامبر برای مدیریت ارز دیجیتال بانک مرکزی تأسیس شد، اهداف بلندپروازانه‌ای را با نگاهی به سال ۲۰۲۴ ترسیم کرده‌اند. اهداف شامل گسترش تعداد بانک‌های واسطه، توسعه بیشتر برنامه‌های مالی غیرمتمرکز، و تسهیل تراکنش‌های آفلاین است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

18 + 16 =

طراحی ربات سفارشی