سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

فانتوم از به روز رسانی سونیک در اوایل پاییز رونمایی می کند

فانتوم از به روز رسانی سونیک در اوایل پاییز رونمایی می کند

مایکل کنگ، مدیرعامل بنیاد فانتوم (Fantom Foundation) اعلام کرد که این پروژه در حال آماده‌سازی برای معرفی نسخه بعدی خود به نام سونیک (Sonic) است. به‌روزرسانی سونیک قرار است تا ۲,۰۰۰ تراکنش در ثانیه را با قطعیت زیرثانیه‌ای پردازش کند. انتظار می‌رود این نسخه در اواخر تابستان یا اوایل پاییز امسال راه‌اندازی شود. سونیک به‌عنوان گام بعدی فانتوم پس از نسخه فعلی اپرا (Opera) این شبکه در حال توسعه است.

 

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

نه + دوازده =

طراحی ربات سفارشی