سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

غول بانکداری جهان: بهار ارزهای دیجیتال در راه است!

فلوکی از توکن جدید خود رونمایی کرد؛ FLOKI پرسودترین رمزارز بازار شد!

غول بانکداری و سرمایه‌گذاری مورگان استنلی (Morgan Stanley) در گزارش جدید خود استدلال می‌کند که رویداد هاوینگ بیت کوین (BTC) در شش ماه آینده، می‌‌تواند آغازگر یک بازار صعودی جدید باشد. به گفته تحلیلگران این بانک، همه نشانه‌ها حاکی از آنند که بیت کوین کف چرخه خود را تجربه کرده و «زمستان کریپتو» را پشت سر گذاشته است.
بانک مورگان استنلی، زمستان رمزارزها را به عنوان دوره‌ای از «چرخه چهار ساله ارزهای دیجیتال» تعریف می‌کند که پس از رسیدن بیت ‌کوین به بالاترین اوج قیمتی خود و شروع فروش دارایی‌ها توسط سرمایه‌گذاران آغاز می‌شود. پس از این دوره، بهار ارزهای دیجیتال از راه می‌رسد که بیت کوین به آرامی از پایین‌ترین سطح خود باز می‌گردد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!
شروع

بر اساس گزارش مورگان استنلی، در افت‌های قبلی، قیمت بیت کوین حدود ۸۳ درصد از بالاترین قیمت خود کاهش داشت. بیت کوین در نوامبر سال ۲۰۲۱ به بالاترین سطح تاریخی خود در ۶۹ هزار دلار رسید. کمترین قیمتی که این ارز دیجیتال از آن زمان تاکنون تجربه کرده، ۱۵،۵۰۰ دلار در نوامبر ۲۰۲۲، پس از اعلام ورشکستگی صرافی FTX بود که به معنای کاهش ۷۷ درصدی از اوج قیمت آن است.
بانک چندملیتی بریتانیایی استاندارد چارترد (Standard Chartered) نیز نسبت به رویداد هاوینگ آتی خوش‌بین است. در ماه جولای، این بانک پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین تا پایان سال به ۵۰ هزار دلار و تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۲۰ هزار دلار خواهد رسید.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

بیست + 8 =

طراحی ربات سفارشی