سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

عامل تهدید روند صعودی سولانا

عامل تهدید روند صعودی سولانا

قیمت سولانا در حال حاضر در بالای محدوده ۳۸ دلار قرار دارد و در روزهای گذشته یکی از بهترین عملکردها را در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار ارائه کرده است. این ارز دیجیتال با توجه به ارتباط نزدیک خود با صرافی ورشکسته‌شده FTX در گذشته با فشار فروش زیادی مواجه شده بود؛ اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که تمام این اتفاقات را پشت سر گذاشته است.

نمودار روزانه سولانا نشان می‌دهد که ساختار این ارز دیجیتال صعودی شده و رشد آن در بالای سقف ماه جولای (تیر)؛ یعنی محدوده ۳۲ دلار ادامه یافته است. گفتنی است که این روند صعودی با افزایش حجم معاملات سولانا ادامه یافته و نشان داده است که سرمایه‌گذاران نسبت به آینده این ارز دیجیتال امیدوار هستند.

اخبار لحظه‌ای ارزهای دیجیتال را از کانال زیر دنبال کنید
سیگنال ارز دیجیتال

علاوه بر افزایش حجم معاملات، بدنه‌های صعودی باندهای بولینگر بالایی (BB) هم نشان می‌دهند که قدرت روند صعودی سولانا زیاد است.

شایان ذکر است که با سقوط صرافی FTX در نوامبر ۲۰۲۲ (آبان ۱۴۰۱) قیمت سولانا هم سقوط کرد. این صرافی یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های بازار ارزهای دیجیتال بود اما پس از مدتی مشخص شد که سم بنکمن فرید (Sam Bankman Fried)، موسس آن، وجوه کاربران را به ‌طور غیرقانونی خرج کرده است. FTX  و شرکت‌های تابعه آن یکی از بزرگ‌ترین هولدرهای سولانا بودند و در نتیجه با سقوط آن‌ها این ارز دیجیتال هم با فشار فروش زیادی مواجه شد.

این صرافی ورشکسته‌شده در حال حاضر حدود ۱۶ درصد از عرضه سولانا (به ارزش بیشتر از ۱ میلیارد دلار) و بیشتر از ۵۰۰ میلیون دلار بیت کوین را هولد کرده است. طبق حکم دادگاه، FTX می‌تواند فروش دارایی‌های دیجیتال خود را برای بازپرداخت سرمایه طلبکاران آغاز کند. در اواسط اکتبر (مهر) مشخص شد که FTX ۵.۵ میلیون توکن سولانا را استیک (Stake) یا سهام‌گذاری کرده؛ اما این پلتفرم در ۳۱ اکتبر (۹ آبان) ۱.۶ میلیون توکن را از حالت استیک خارج کرد.  البته هنوز به طور کامل مشخص نشده که FTX قصد دارد آن‌ها را برای فروش به صرافی‌های مختلف بفرستد یا خیر.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سه × 1 =

طراحی ربات سفارشی