سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

طبق گزارش تازه گروهی شروع به جعل هویت توسعه‌دهندگان شیبا با هدف کلاهبرداری کرده‌اند

طبق گزارش تازه گروهی شروع به جعل هویت توسعه‌دهندگان شیبا با هدف کلاهبرداری کرده‌اند

جامعه شیبا اینو (SHIB) با یک تهدید رو به رشد مواجه است: فریبکارانی که به عنوان توسعه‌دهندگان برجسته در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند تلگرام ظاهر می‌شوند. گروه Shibarmy، یک گروه اجتماعی که به‌دنبال شناسایی کلاهبرداران اکوسیستم شیبا هستند، اخیراً این تاکتیک فریبنده را افشا کرده و از سرمایه‌گذاران خواسته است که در مواجهه با این کلاهبرداران دیجیتالی احتیاط کنند.

به گفته این گروه حساب‌های جعلی تلگرام را با نام‌های Shytoshi Kusama و Kaal Dhairya، دو چهره پیشرو در اکوسیستم شیبا اینو شناسایی شده‌اند. متقلبان به دقت نام‌های کاربری را ایجاد کردند که از توسعه‌دهندگان واقعی تقلید می‌کردند.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

2 × سه =

طراحی ربات سفارشی