سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

طبق گزارش اخیر حملات فیشینگ با استفاده از ChatGPT بیش ۱۲۰۰ درصد افزایش یافته است

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط ربات هوش مصنوعی ChatGPT!

طبق گزارش اخیر حملات فیشینگ با استفاده از ChatGPT بیش ۱۲۰۰ درصد افزایش یافته است

از زمان آغاز فعالیت چت‌ جی‌پی‌تی، کلاهبرداری‌های با ایمیل ۱۲۶۵ درصد افزایش یافته است.

پاتریک هار، مدیرعامل SlashNext در مصاحبه اخیری گفت: «زمانی که ChatGPT منتشر شد، شاهد افزایش چشمگیری در تعداد حملات فیشینگ بودیم»

حملات فیشینگ به یک حمله سایبری اشاره دارد که به شکل ایمیل، متن یا پیام در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که به نظر می‌رسد از یک منبع معتبر آمده است. حملات فیشینگ همچنین می‌تواند برای هدایت قربانیان به وب‌سایت‌های مخرب طراحی شود که آنها را فریب می‌دهند تا با کیف پول ارز دیجیتال خود تراکنش‌هایی را امضا کنند و سپس وجوه آن‌ها را تخلیه می‌کنند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

هفده − سه =

طراحی ربات سفارشی