سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

صرافی ارز دیجیتال OPNX مجوز دریافت خدمات دارایی مجازی را در اتحادیه اروپا…

اقدامات سازمان بانکداری اروپا برای تعمیق پیوندهای بین بانک‌ها و شرکت‌های ارز دیجیتال

فهرست عناوینصرافی ارز دیجیتال OPNX مجوز ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) را در لیتوانی دریافت کرده است که به آن امکان می‌دهد خدمات تبادل ارز دیجیتال اسپات را در سرتاسر اتحادیه اروپا ارائه کند. در این اطلاعیه آمده است که این مجوز صرافی را ملزم به رعایت “بالاترین استانداردهای انطباق و امنیت” می‌کند. این تیم […]

صرافی ارز دیجیتال OPNX مجوز ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) را در لیتوانی دریافت کرده است که به آن امکان می‌دهد خدمات تبادل ارز دیجیتال اسپات را در سرتاسر اتحادیه اروپا ارائه کند.
در این اطلاعیه آمده است که این مجوز صرافی را ملزم به رعایت “بالاترین استانداردهای انطباق و امنیت” می‌کند. این تیم ادعا می‌کند که قبلاً یک سیستم «مستحکم» برای شناسایی مشتریان و سیستم ضد پولشویی را برای اطمینان از مطابقت با مقررات اتحادیه اروپا پیاده‌سازی کرده است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

19 − سه =

طراحی ربات سفارشی