سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

شاخص پول هوشمند فیوچرز بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است

پول هوشمند در بورس چیست؟

شاخص پول هوشمند فیوچرز بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است

با نزدیک‌شدن به ضرب‌الاجل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای تأیید ETF‌های اسپات بیت کوین، پول هوشمند یا سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران نهادری در حال انباشت در بازار این ارز دیجیتال است. طبق داده‌های وب‌سایت «ماکرومیکرو»، شاخص پول هوشمند قراردادهای فیوچرز بیت کوین که که اسپرد بین موقعیت‌های لانگ و شورت سرمایه‌گذاران بزرگ در بورس کالای شیکاگو را اندازه‌گیری می‌کند، در هفته گذشته به رکورد ۱۳٬۷۱۱ افزایش یافته است. این افزایش، نشان‌دهنده سوگیری صعودی شرکت‌های مدیریت دارایی و دیگر سرمایه‌گذاران نهادی نسبت به عملکرد بیت کوین است. البته، شاخص پول هوشمند بیت کوین، طی سه ماه گذشته و در بحبوحه عرضه احتمالی ETF‌های اثبات و انتظار بازار نسبت به کاهش نرخ بهره در سال ۲۰۲۴ به‌شدت افزایش یافته است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

15 − چهار =

طراحی ربات سفارشی