آزمایشگاه سولانا روز سهشنبه از راهاندازی نسخه بتای GameShift خبر داد؛ یک پلتفرم جدید که هدف آن تسهیل تجربیات مبتنی بر بلاکچین در شبکه سولانا برای توسعهدهندگان بازی است.
پلتفرم GameShift که اولین بار در جولای معرفی شد، API یکپارچهای را ارائه میدهد که پیچیدگی بلاکچین را در پشت صحنه مدیریت میکند و به توسعهدهندگان این امکان را میدهد که به جای یادگیری نحوه کدنویسی در پشتیبانی از بلاکچین، روی ساخت بازی تمرکز کنند.
دیویس هارت، سرپرست محصول GameShift، در بیانیهای گفت:
ادغام API متعلق به GameShift برای مدیریت پیچیدگی بلاکچین، به توسعهدهندگان اجازه میدهد که منابع بیشتری را مستقیماً به توسعه بازی اختصاص دهند. مهمتر از آن اینکه، توسعهدهندگان میتوانند تجربهای مناسب از وب ۲ را برای گیمرها فراهم کنند و اصطکاکهای رایج وب ۳ را که میتواند مانع جذب و تعامل کاربر شود، کاهش دهند.
به گفته آزمایشگاه سولانا، GameShift با خلاصه کردن جزئیات پیادهسازی بلاکچین، نیاز به تخصص عمیق بلاکچین را از بین میبرد. این پلتفرم ویژگیهایی مانند فهرست داراییهای دیجیتال، بازارهای درون بازی برای معاملات داراییها، و تراکنشهای کارت اعتباری برای خریدهای درون بازی به دلار را فعال میکند.
هدف GameShift افزایش پذیرش تجربیات مبتنی بر بلاکچین، با حذف موانع فنی است که ساخت و استفاده از بازیهای وب ۳ را دشوار کردهاند.
این پلتفرم توسط آزمایشگاه سولانا و با پشتیبانی چندین شریک بزرگ، ارائه میشود. راهاندازی نسخه بتای GameShift با کنفرانس سالانه توسعهدهندگان سولانا که در آمستردام برگزار شد، مصادف گردید.
خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.
دیدگاهها (0)