سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

سود مجمع چیست؟

سود مجمع چیست؟

بخشی ارزشمندی از سبد سرمایه گذاری شما می تواند سهام باشد. داشتن سهام شرکت های مختلف به شما کمک می کند برای خود پس انداز داشته باشید، از پول خود در برابر تورم و مالیات محافظت کنید و درآمد حاصل از سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانید. سرمایه گذاری در سهام به ویژه در بلند مدت می تواند سرمایه شما را در برابر تورم حفظ نماید.

سهام داران از دو طربق می توانند از سهام خود منتف شوند.

  1. افزایش قیمت سهم
  2. سود مجمع

با مفهوم افزایش قیمت سهم که آشنا هستید، اما سود مجمع چیست؟ شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که سود مجمع چیست؟ چگونه می توان سود مجمع پورتفو را دریافت نمود؟ سود مجمع شامل چه افرادی می شود؟ چگونه می توان از تاریخ مجمع شرکتهای بورسی اطلاع یافت؟ در این مقاله تلاش میکنیم به تمام سوالات شما در مورد سود مجامع توضیح دهیم

 

در مقاله مجمع شرکت سهامی چیست؟ همه چیز درباره مجمع شرکت سهامی برای شما به طور کامل در رابطه با مجامع و اطلاع از زمان و نحوه برگزاری آن توضیح دادیم. . در این مقاله به طور مفصل تری به پاسخ سوال سود مجمع چیست می پردازیم.

طبق قانون تجارت شرکتها موظف هستند که پس از اتمام سال مالی خود مجمع سالیانه را برگزار نمایند و در خصوص عملکرد سال گذشته و تصمیماتی که در رابطه با تقسیم سود شرکت می باشد تصممیم گیری نمایند.

مجمع به تجمعی از سهام‌داران یک شرکت به عنوان صاحبان سهام و مدیران شرکت گفته می شود، که به منظور تصمیم گیری در خصوص فعالیت‌های شرکت گرد هم می آیند. سهام داران می‌توانند علاوه بر دریافت سود از طریق افزایش قیمت سهم ، سود نقدی مجمع سهم خود را نیز دریافت کنند.

سیاست تقسیم سود یک شرکت باید همواره دو هدف را تأمین کند:

  1. تهیه نقدینگی لازم برای تداوم رشد شرکت
  2. افزایش ثروت سهامداران

تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


محتوا

۱ سود مجمع چیست ؟

۲ سود مجمع در پورتفو چیست؟

۲٫۱ چگونه می توان سود نقدی مجمع را دریافت نمود؟

۲٫۲ واریز به حساب بانکی:

۲٫۳ مراجعه به بانک:

۲٫۳٫۱ هر شرکتی که سهام آن در بورس و فرابورس خرید و فروش می شود، بخشی به نام امور سهام دارند که افراد حاضر در آن مسئول پاسخگویی به سؤالات و ابهامات سهامداران هستند. درصورتی که ابهامی در رابطه با سود مجمع سهم خود دارید می توانید از طریق امور سهام شرکت پیگیری نمایید.

۳ تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ به شرح زیر است:

۳٫۱ تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ فروردین:

۳٫۲ تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ اردیبهشت:

۳٫۳ تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ خردادماه:

۳٫۴ تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ تیرماه:

۳٫۵ تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ مرداد ماه:

۳٫۶ تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ شهریور ماه:

۳٫۷ تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ مهر ماه:

۳٫۸ تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ مهر ماه:

۳٫۹ تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ آذر ماه:

۳٫۱۰ تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ دی ماه:

۳٫۱۱ تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ بهمن ماه:

۳٫۱۲ تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ اسفند ماه:

۳٫۱۳ خلاصه:

۴ برخی از سوالات متداول

سود مجمع چیست ؟

سودی که شرکتها در مجمع سالیانه خود بین سهامداران تقسیم می کنند اصطلاحا به آن DPS می گویند ، سود مجمع سهم گفته می‌شود. لازم به ذکر است که این سود نقدی تنها شامل افرادی می‌شود که در تاریخ برگزاری مجمع سهامدار شرکت بوده‌‌اند.

حتی اگر يك روز قبل از مجمع سهم را بخريد يا از مدت‌ها قبل روي سهام آن شركت سرمايه گذاري كرده باشيد، مشمول دریافت سود نقدی خواهید شد. هر فردي كه سهام بيشترى داشته باشد، سود بيشترى نیز هم خواهد برد. در مقاله جداگانه به نحوه خرید سهام قبل از مجمع نیز پرداخته ایم.

دو روز پیش از برگزاری مجمع معاملات نماد شرکت در بورس متوقف می‌شود و تا زمان بازگشايي، امكان خريد و فروش سهام مورد نظر وجود ندارد.، تنها سهامدارانی که قصد شرکت در مجمع را دارند در مجمع سهم شرکت می‌کنند. بازگشایی سهم نیز پس از ۲ روز از برگزاری مجمع انجام می شود.

شرکت ها ظرف حداکثر ۸ ماه بعد از برگزاری مجمع فرصت دارند سود نقدی که در مجمع به تصویب رساندند را به سهامداران پرداخت نمایند.(ممکن است برخی زودتر سود مجمع را پرداخت نمایند)

نتایج حاصل از تصمیمات مجمع از طريق سامانه كدال در اختیار سهامداران قرار می گیرد. گزارش تصمیمات در رابطه با تقسيم سود نیز که در مجمع مورد بررسي قرار گرفته روی کدال منتشر می شود.

شرکتی که سود ده باشد باید حتماً ۱۰ درصد از سود قابل‌تقسیم را تقسیم نماید. البته اين امكان وجود دارد كه هيچ‌گاه سود تقسیمی وجود نداشته باشد و شركت متحمل ضرر هم شود (زیان انباشته در شرکت وجود داشته باشد)، در این صورت سود نقدی تقسیم نخواهد شد. قیمت سهام بعد از مجمع ممكن است در صورت چنين شرايطي تغيير نكند و حتي اين امكان نيز وجود دارد كه سهام بعد از مجمع منفي بازگشايي شود.

با فرض وجود سود دو نوع تصميم شركت‌ها می ‌توانند اخذ كنند:

  • تقسيم سود زيادتر جهت جلب رضايت مشترى
  • ذخيره درصد بيشتري از سود براى توسعه دادن شركت

اگر سودي در مجمع بين سهامداران شركت تقسيم نشود  آن مبلغ را براى توسعه فعاليت‌هاي شركت به كار گرفته می شود.

دو نوع كلي از شركت‌ها در بازار بورس مجازی فعال هستند كه عبارتند از شركت‌هاي رشدي و شركت‌هاي ارزشي، شركت‌هاى رو به رشد همانطور كه از اسمشان پيدا است، شركت‌هايي هستند كه درآمد آن‌ها نسبت به گذشته در حال افزايش است و انتظار مي‌رود تا روند رو به رشد خود را نيز ادامه دهند.

همچنین بخوانید:  آشنایی با بورس: مصاحبه دوم با روزنامه همشهری

اما در مقابل اين شركت‌ها، شركت‌هاي ارزشي قرار دارند كه وضعيت و موقعيت خود را در بازار تثبيت كرده‌اند و از سودآوري مناسبى نيز برخودار هستند. اغلب شركت‌هاي رشدي درصد بيشتري از سود را دارا هستند و مي‌توانند نقدينگي لازم را براي طرح‌ها و پروژه‌هاي جديد تامين كنند.

برعكس اين شركت‌ها، شركت‌هاي ارزشي وضعيت تثبيت شده با سوددهي خوبي دارند. آن‌ها مي‌خواهند كه با تقسيم سود بيشتر بين سهامدارانشان، آن‌ها را راضي نگهدارند.

در شرکت ‌های رشدی که اجرای طرح‌ های توسعه را در دست دارند، سیاست تقسیم سود پایین در اولویت است و برعکس شرکت ‌هایی که به دوران رشد و بالندگی و ثبات خود رسیده ‌اند، می توانند با تقسیم مناسب سود سهام، انتظارات سرمایه‌ گذاران را تا حدود زیادی پاسخگو باشند، بدون آن که مشکلی در روند فعالیت شرکت ایجاد گردد.

سود مجمع در پورتفو چیست؟ 

سهامی که در سبد سرمایه گذاری خود دارید و در زمان تشکیل مجمع سالیانه شرکت سهام دار آن بوده اید، درصورت تقسیم سود نقدی شرکت شما نیز مشمول دریافت سود خواهید شد که سود مجمع پورتفو شما می باشد. با مراجعه به سایت کدال از میزان سود نقدی شرکت‌ها مطلع شوید.

برای اطلاع از سود مجمع در پورتفوی خود لازم است به سامانه کدال مراجعه کنید (codal.ir) و نماد مورد نظر خود را جست و جو کنید. از قسمت  “نوع اطلاعیه ها” مورد “زمان بندی پرداخت سود” را انتخاب و در آخر صفحه کلید جستجو را فشار دهید.

 

 

فایل pdf اطلاعیه های مربوط به زمان بندی پرداخت سود نماد را می توانید دانلود و مشاهده نمایید.به طور مثال یک نمونه از تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

 

در تصویر فوق نام شرکت و زمان و نحوه پرداخت سود نقدی مشخص شده است.

برخی از سهامداران سودنقدی را در تاریخ اعلام شده دریافت می‌نمایند اما ممکن است عده ای دیر جهت دریافت سود نقدی مجمع اقدام کنند. به هر صورت شرکت نماد معاملاتی، موظف به پرداخت رقم سود تعیین شده خواهد بود و عدم مراجعه به موقع به منزله خذف و از بین رفتن سود شما نخواهد بود.

برای آنکه دقیق تر متوجه شوید سود مجمع در پرتفوی چیست، برخی از  کارگزاری ها مانند کارگزاری آگاه یا مفید و….امکاناتی را دارند که سود دریافتی سهم شما را نمایش می دهند و از “قسمت سود تقسیمی” در قسمت پورتفو یا دارایی سهام، تنها می توانید مبلغ سود تعلق گرفته را متوجه شوید.

در کارگزاری مفید از قسمت دارایی لحظه ای میتوانید سود مجمع پورتفوی خود را مشاهده کنید.

 

چگونه می توان سود نقدی مجمع را دریافت نمود؟

 

پس از اطلاع از زمان و نحوه و مبلغ سود نقدی تقسیمی تعلق گرفته می توانید به روش های زیر جهت دریافت سود اقدام نمایید:

  • واریز به حساب بانکی:

در این روش نیازی به مراجعه حضوری به بانک ها نمی باشد.به هنگام ثبت نام در سامانه سجام شماره حسابی را تعریف نموده اید، آن شماره حساب جهت واریز وجه سود نقدی مجامع سهام بوده است. برخی از شرکتها سود نقدی مجمع را به شماره حساب تعریف شده در سامانه سجام واریز می کنند.

  • مراجعه به بانک:

برخی دیگر از شرکت ها برای واریز مبلغ سود نقدی مجمع با بانکی قرارداد می کنند که سهامداران از طریق همان بانک قادر به دریافت سود نقدی سهم خود هستند. در این صورت سهامدار باید با در دست داشتن کارت ملی و کد معاملاتی خود به بانک مشخص شده در اطلاعیه مراجعه نماید.

هر شرکتی که سهام آن در بورس و فرابورس خرید و فروش می شود، بخشی به نام امور سهام دارند که افراد حاضر در آن مسئول پاسخگویی به سؤالات و ابهامات سهامداران هستند. درصورتی که ابهامی در رابطه با سود مجمع سهم خود دارید می توانید از طریق امور سهام شرکت پیگیری نمایید.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹  به شرح زیر است:

تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ فروردین:

  • ۶ فروردین: غپاذر(فوق العاده)
  • ۷ فروردین: لپیام(سالیانه)
  • ۱۰ فروردین: کویر(افزایش سرمایه)/ غفارس(فوق العاده)
  • ۱۱ فروردین: غشصفها(فوق العاده)
  • ۱۸ فروردین: سپ(سالیانه)/ فلات(سالیانه)
  • ۲۰ فروردین: وآتی(سالیانه)
  • ۲۳ فروردین: شکلر(فوق العاده)حدنصاب نرسید
  • ۲۵ فروردین: کسرا(افزایش سرمایه)حدنصاب نرسید/ ولغدر(سالیانه)
  • ۲۷ فروردین: غبشهر(سالیانه)لغوشد/ دعبید(سالیانه)/ وبهمن (سالیانه)/ غمارگ(سالیانه)
  • ۲۸ فروردین: زپارس(سالیانه)/ آریا(سالیانه)
  • ۳۰ فروردین: بایکا(سالیانه)/ زپارس(سالیانه)حدنصاب نرسید/ پکویر(افزایش سرمایه)/ریشمک(سالیانه)/ شوینده (سالیانه)/ وهور(سالیانه)/ بهپاک(سالیانه)/ دسبحان(سالیانه)/ کگهر(سالیانه)لغوشد
  • ۳۱ فروردین: ونیکی(سالیانه) /اعتلا(سالیانه)/ لپیام(سالیانه)/ دیران(سالیانه)/ وملت(سالیانه)/ زماهان(سالیانه)/ زشریف(سالیانه)لغوشد/ ص.س اقتصادنوین (سالیانه)

تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ اردیبهشت:

  • ۲ اردیبهشت: دسانکو(افزایش سرمایه)/ بترانس(هیات مدیره)/ تیپیکو(افزایش سرمایه)/ غپینو(افزایش سرمایه)
  • اردیبهشت: لوتوس(سالیانه)/ قزرین(افزایش سرمایه)/ کیمیا(افزایش سرمایه)/ سمازن(سالیانه)/ فنرژی(سالیانه)حدنصاب نرسید
  • ۴ اردیبهشت: وآیند(انتخاب حسابرس)/ غشهد(افزایش سرمایه)/ غسالم(افزایش سرمایه)
  • ۶ اردیبهشت: سخاش(سالیانه)/ غگلپا(افزایش سرمایه)/ وسنا(تصميم گيري فروش سهام شرکت توليد نيروي آذرخش)/ حاریا(سالیانه)
  • ۷ اردیبهشت: سکرما(سالیانه) / چکارن(افزایش سرمایه)/ وغدیر(سالیانه)
  • ۸ اردیبهشت: سقاین(سالیانه)/ سنیر(سالیانه)
  • ۹ اردیبهشت: ساروم(سالیانه)/ سدور(سالیانه)/ تشتاد(افزایش سرمایه)/ فلوله(سالیانه)حدنصاب نرسید/ کگل(افزایش سرمایه)/ زفکا(سالیانه)
  • ۱۰ اردیبهشت: سصوفی(سالیانه)/ سفانو(سالیانه)/ دکپسول(سالیانه)
  • ۱۳ اردیبهشت: سرود(سالیانه)لغوشد/ سغرب(سالیانه)/ سمگا(افزایش سرمایه)
  • ۱۴ اردیبهشت: سبجنو(سالیانه)/ زشریف(سالیانه)
  • ۱۵ اردیبهشت: کفپارس(سالیانه)حدنصاب نرسید/ سبهان(سالیانه)/ ثتران( اصلاح يند ۲۲ اساسنامه)لغوشد/ ختوفا(افزایش سرمایه)/ سیمرغ(سالیانه)/ جکاپا(سالیانه)
  • ۱۶ اردیبهشت: تنوین(سالیانه)/ سفار(سالیانه)لغوشد/ سدور(سالیانه)حدنصاب نرسید/ غدام(سالیانه)لغوشد/ وشهر(سالیانه)
  • ۱۷ اردیبهشت: سخزر(سالیانه)لغوشد/ خصدرا(افزایش سرمایه)/ حآسا(سالیانه)/ سشمال(سالیانه)
  • ۱۸ اردیبهشت: شتوکا(سالیانه)
  • ۲۰ اردیبهشت: کتوکا(سالیانه)/ ساوه(سالیانه)/ هجرت(سالیانه)/ پسهند(سالیانه)/ خفناور(سالیانه)
  • ۲۱ اردیبهشت: حتوکا(سالیانه)/ سخوز(سالیانه)/ کارا(سالیانه)/ کاذر(سالیانه)/ غدام(سالیانه)/ ولشرق(سالیانه)لغوشد/ شدوص(سالیانه)/ زپارس(سالیانه)
  • ۲۲ اردیبهشت: کسرا(سالیانه)/ توریل(سالیانه)/ ونوین(افزایش سرمایه)/ بمیلا(افزایش سرمایه)/ پرداخت(سالیانه)/ کسعدی(سالیانه)
  • ۲۳ اردیبهشت: غگیلا(سالیانه)/ سهگمت(سالیانه)لغوشد/ وثنو(سالیانه)/ سرود(سالیانه)/ شاملا(سالیانه)
  • ۲۴ اردیبهشت: دارو(سالیانه)/ کخاک(سالیانه)/ولشرق(سالیانه)
  • ۲۵ اردیبهشت: افرا(سالیانه)
  • ۲۷ اردیبهشت: دابور(سالیانه)/ فروی(سالیانه)/ حکشتی(افزایش سرمایه)لغوشد/ شلعاب(سالیانه)
  • ۲۸ اردیبهشت: ددام(سالیانه)/ وساخت(فوق العاده)/ کپشیر(سالیانه)/ سدور(سالیانه)/ تملت(سالیانه)/ غفارس(سالیانه) حدنصاب نرسید/ شلعاب(سالیانه) حدنصاب نرسید/ وتوصا(سالیانه)لغوشد
  • ۲۹ اردیبهشت: دزهراوی(سالیانه+هیات مدیره)/ کلوند(سالیانه)/ جم پیلن(سالیانه)
  • ۳۰ اردیبهشت: دلر(سالیانه)/ سیلام(سالیانه)/ زفکا(سالیانه)/ کفرا(افزایش سرمایه)/ غگیلا(سالیانه)/ ولملت(سالیانه)
  • ۳۱ اردیبهشت: دتوزیع(سالیانه)/ غصینو(سالیانه)/ فباهنر(سالیانه)/ زگلدشت(سالیانه)/ ولصنم(سالیانه)/ غشصفها(سالیانه)/ غشوکو(سالیانه)/ ددانا(سالیانه)/ غگلپا(سالیانه)/ ارفع(سالیانه)/ وامید(سالیانه)/ بکهنوج(سالیانه)/ کی بی سی(سالیانه)/ فباهنر(سالیانه)

همچنین بخوانید:   عملیات بازار باز خلق پول و تورم مجدد

تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ خردادماه:

  • ۱ خرداد: غویتا(سالیانه)/ رتاپ(سالیانه)/ کاذر(سالیانه)
  • ۳ خرداد: غپاذر(سالیانه)/ غشاذر(سالیانه)
  • ۶ خرداد: وآذر(سالیانه)/ غگلستا(سالیانه)
  • ۷ خرداد: غشان(سالیانه)/ قاسم(سالیانه)/ حکشتی(افزایش سرمایه)/ وتوصا(افزایش سرمایه)
  • ۸ خرداد: نطرین(سالیانه)
  • ۱۰ خرداد: کحافظ(سالیانه)/ وگستر(سالیانه)حدنصاب نرسید / چکاوه(سالیانه)/ ثرود(سالیانه)/ دالبر(سالیانه)لغوشد/ حکمت(سالیانه)/ دسبحان(سالیانه)لغوشد
  • ۱۱ خرداد: کفپارس(سالیانه)/درازک(سالیانه)لغوشد/ خمحرکه(افزایش سرمایه)/ درازک(افزایش سرمایه)/ وملل(افزایش سرمایه)/ رافزا(سالیانه)
  • ۱۲ خرداد: کاسپین(سالیانه)/ وایران(سالیانه)/ کنور(سالیانه)/ ممسنی(سالیانه)/ فجر(سالیانه)/ امین سامان(سالیانه)/ شغدیر(سالیانه)/ میدکو(سالیانه+افزایش سرمایه)/ دتولید(سالیانه)
  • ۱۳ خرداد: خراسان(سالیانه)/ دقاضی(سالیانه)/ غفارس(سالیانه-ن دوم)/ وامید(سالیانه)/ ما(سالیانه)/ کرمان(سالیانه)/ رتکو(سالیانه)لغوشد
  • ۱۸ خرداد: دفارا(سالیانه)/ تپمپی(افزایش سرمایه)/ خشرق(سالیانه)/ دکیمی(سالیانه)
  • ۱۹ خرداد: سیلام(سالیانه)/ شگویا(سالیانه)/ درهاور(سالیانه)/ آبین(افزایش سرمایه)/ رانفور(سالیان+هیات مدیره)/ شکربن(سالیانه)
  • ۲۰ خرداد: سهگمت(سالیانه)لغوشد/ سبهان(سالیانه)/ دامین(سالیانه)/ ختراک(سالیانه)/ خموتور(سالیانه)/ مداران(سالیانه)/ بپاس(سالیانه)/ شفارا(سالیانه)
  • ۲۱ خرداد: کلر(سالیانه)/ وتوصا(افزایش سرمایه)/ رکیش(سالیانه)/ بکام(سالیانه)
  • ۲۲ خرداد: وتوکا(سالیانه+افزایش سرمایه)/ کقزوی(سالیانه)
  • ۲۴ خرداد: دشیمی(سالیانه)/ شرانل(سالیانه)/ تکشا(سالیانه)/ دجابر(سالیانه)/ فسازان(سالیانه)/ سفار(سالیانه)
  • ۲۵ خرداد: دتماد(سالیانه)/ کپارس(هیات مدیره)/ فرآور(سالیانه)لغوشد/ سیستم(سالیانه)/ ساروج(سالیانه)/ دتولید(سالیانه)/ لخانه(سالیانه)/ هرمز(سالیانه)/ داسوه(سالیانه)/ سخوز(سالیانه)
  • ۲۷ خرداد: کمنگنز(سالیانه)/ دبالک(سالیانه)حدنصاب نرسید/ پترول(فوق العاده فروش مدبران)/ همراه(سالیانه)/ سخزر(سالیانه)/ کرمان(افزایش سرمایه)/ بنیرو(سالیانه)/ شجم(افزایش سرمایه)/ فایرا(سالیانه)
  • ۲۹ خرداد: وسرمد(سالیانه)لغوشد/ شنفت(سالیانه)
  • ۳۱ خرداد: ولبهمن(سالیانه)/ کگهر(افزایش سرمایه)/ فن آوا(سالیانه)/ دالبر(سالیانه)/ سبزوا(سالیانه)/ کاما(سالیانه)/ زاگرس(سالیانه)/ پارسیان(سالیانه)/ زپارس(سالیانه)/ سیدکو(سالیانه)/ شبصیر(سالیانه)لغوشد/ وپست(سالیانه)لغوشد/ غپینو(الحاق فعاليتهاي ورزشي به فعاليت شرکت)

تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ تیرماه:

  • ۱ تیر: انرژی(سالیانه)
  • ۲ تیر: شسینا(سالیانه)/ بجهرم(سالیانه)/ دکیمی(سالیانه)
  • ۳ تیر: اوان(سالیانه)لغوشد/ پخش(سالیانه
  • ۴ تیر: کچاد(سالیانه)/ حخزر(سالیانه)/ خمحور(سالیانه)
  • ۵ تیر: غالبر(افزایش سرمایه)/ قزوین(سالیانه)
  • ۷ تیر: وگستر(سالیانه)/ سفارس(سالیانه)حدنصاب نرسید/ زنگان(سالیانه)/ تنوین(سالیانه)حدنصاب نرسید/ افق(افزایش سرمایه)/ وسرمد(سالیانه)
  • ۸ تیر: فروس(سالیانه)/ مبین(سالیانه)/ کالا(سالیانه)/ کشرق(سالیانه)/ کطبس(سالیانه)
  • ۹ تیر: آریا(سالیانه)/ دپارس(سالیانه)/ شبصیر(سالیانه)/ بایکا(سالیانه)/ ختوفا(سالیانه)
  • ۱۰ تیر: ومهان(سالیانه)/ اخابر(سالیانه)/ دفرا(سالیانه)/ پیزد(سالیانه)/ بکام(افزایش سرمایه)/ وپخش(سالیانه)/ دسانکو(سالیانه)
  • ۱۱ تیر: کپرور(سالیانه)/ وآوا(سالیانه)/ ونفت(سالیانه)/ رنیک(سالیانه)/ سهگمت(سالیانه)/ جم(سالیانه)/ شپترو(سالیانه)
  • ۱۲ تیر: دلقما(سالیانه)
  • ۱۴ تیر: رتکو(سالیانه)/ فخاس(سالیانه+افزایش سرمایه)/ بمپنا(سالیانه)/سفارس(سالیانه)مجدد
  • ۱۵ تیر: پلاسک(سالیانه)/ شفن(سالیانه)/ تایرا(سالیانه)/ بشهاب(سالیانه)/ دسینا(سالیانه)/ خکمک(سالیانه)/ دسبحا(سالیانه)/ سفارس(سالیانه)
  • ۱۶ تیر: کساپا(سالیانه)/ لخزر(سالیانه)/ لبوتان(سالیانه)/ شاراک(سالیانه)
  • ۱۷ تیر: نوری(سالیانه)/ فراور(سالیانه)/ کگل(سالیانه)/ خوساز(سالیانه)
  • ۱۸ تیر: خدیزل(سالیانه)/ زشگزا(سالیانه)/ خنصیر(سالیانه)/ ولساپا(سالیانه)/ فزرین(سالیانه)حدنصاب نرسید/ گکوثر(سالیانه)/ قمرو (افزایش سرمایه)
  • ۱۹ تیر: کسرا(سالیانه)حدنصاب نرسید// وامیر(سالیانه)/ لپارس(سالیانه)لغوشد/ ذوب(سالیانه)/ ومعادن(سالیانه)/ نطرین(سالیانه)/ فولای(سالیانه)/ غشهد(سالیانه)
  • ۲۱ تیر: وبشهر(سالیانه)
  • ۲۲ تیر: خکاوه(سالیانه)/ غفارس(سالیانه)/ بترانس(سالیانه)/ کدما (افزایش سرمایه)/ ثاخت(افزایش سرمایه)/ خچرخش(سالیانه)/ غبهار(سالیانه)/ غپونه(سالیانه)/ وایرا(سالیانه)/ غسالم(سالیانه)/ دکوثر(سالیانه)
  • ۲۳ تیر: غبهنوش(سالیانه)/ فمراد(سالیانه)/ فاما(سالیانه)
  • ۲۴ تیر: قصفها(سالیانه)لغوشد
  • ۲۵ تیر: سمگا(سالیانه)/ شبریز(سالیانه)/ خودکفا(سالیانه)/ فسرب(سالیانه)/ شفا(سالیانه)/ خاذین(سالیانه)/ فاسمین(سالیانه)لغوشد/ خزر(سالیانه)/ وپست(سالیانه)/ وخاور(سالیانه)/ خریخت(سالیانه)/ خکاوه(سالیانه)/ شکبیر(سالیانه)/ ونفت(سالیانه)/ بزاگرس(سالیانه)/ وملی(سالیانه)
  • ۲۶ تیر: وبانک(سالیانه)/ فپنتا(سالیانه)/ ستران(سالیانه)/ قچار(سالیانه)/ بسوییچ(سالیانه)/ کماسه(سالیانه)لغوشد/ وتوشه(سالیانه)
  • ۲۸ تیر: شصدف(سالیانه)/ زدشت(سالیانه)/ شتولی(سالیانه)/ وساپا(سالیانه)/ تاصیکو(افزایش سرمایه)/ آسیا(سالیانه) وگردش(سالیانه)/ چفیبر(سالیانه)/ بفجر(سالیانه)
  • ۲۹ تیر: شیراز(سالیانه)/ خپارس(سالیانه)/ شپنا(سالیانه)/ شلرد(سالیانه)/ شخارک(سالیانه)/ دتهران(سالیانه)/ بورس(افزایش سرمایه)لغوشد/ شسم(سالیانه)/ چدن(سالیانه)/ حریل(سالیانه)حدنصاب نرسید/ قاسم(افزایش سرمایه)/ پتایر(سالیانه)/ غمهرا(سالیانه)/ شراز(سالیانه)/ اخابر(سالیانه)
  • ۳۰ تیر: کرازی(سالیانه)حدنصاب نرسید/ پارتا(سالیانه)/ شتران(سالیانه)/ خلنت(سالیانه)/ کیمیا(سالیانه)/ وآفری(سالیانه)/ سصفها(سالیانه)/ خاور(سالیانه)/ فولاد(سالیانه)/ ونوین(سالیانه)/ فایرا(سالیانه)/ مارون(سالیانه)/ فزرین(سالیانه)/ قرن(سالیانه)/ خپویش(سالیانه)لغوشد
  • ۳۱ تیر: خرینگ(سالیانه)/ شگامرون(سالیانه)/ شگام(سالیانه)/ خبهمن(سالیانه)/ اپرداز(سالیانه)/ پاسا(سالیانه)لغوشد/ زکشت(سالیانه)/ شبندر(سالیانه)/ شاوان(سالیانه)/ سیتا(سالیانه)حدنصاب نرسید/ سکارون(سالیانه)/ خکرمان(سالیانه)/ لپارس(سالیانه)/ وبصادر(سالیانه+افزایش سرمایه)لغوشد/ آریان(سالیانه)/ غگرجی(سالیانه)حدنصاب نرسید/ وپارس(سالیانه+افزایش سرمایه)لغوشد/ ودی(سالیانه)/ وبملت(سالیانه)/ حتاید(سالیانه)/ وصندوق(سالیانه)/ غاذر(سالیانه)حدنصاب نرسید/ لسرما(سالیانه)/ بخاور(سالیانه)/ وپترو(سالیانه)/ وپاسار(سالیانه)/ دروز(سالیانه)/ سکارون(سالیانه)/ فسپا(سالیانه)/ خکار(سالیانه)/ تکنو(سالیانه)/ خودرو(سالیانه)لغوشد/ سهام خساپا (سالیانه)لغوشد/ قشیر(سالیانه)/ بساما(سالیانه)/ ومعلم(سالیانه)/ فنورد(سالیانه)/ شپاس(سالیانه)حدنصاب نرسید/ وکار(سالیانه)لغوشد/ کوثر(سالیانه)/ فملی(سالیانه)/ کگاز(سالیانه)لغوشد/ ورازی(سالیانه)/ دسبحا(افزایش سرمایه)/ کویر(سالیانه)/ پارس(سالیانه)/ فولای(سالیانه)/ وتجارت(سالیانه)لغوشد/ تکنو(سالیانه)/ زکوثر(سالیانه)لغوشد/ وسینا(سالیانه)لغوشد/ چکارن(سالیانه)حدنصاب نرسید

تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ مرداد ماه:

  • ۱ مرداد: خودرو(سالیانه)
  • ۲ مرداد: لکما(سالیانه)
  • ۴ مرداد: خکاوه(سالیانه)/ کسرا(سالیانه)نوبت دوم/ (سالیانه)
  • ۵ مرداد: ستران(سالیانه)
  • ۶ مرداد: وپترو(سالیانه)/ شسپا(سالیانه)
  • ۷ مرداد: سیتا(سالانه)
  • ۸ مرداد: وساخت(هیات مدیره)
  • ۹ مرداد: سبزوا(افزایش سرمایه)
  • ۱۱ مرداد: دماوند(سالیانه)/ شپاس(سالیانه)
  • ۱۲ مرداد: حریل(سالیانه)/ شپاس(سالیانه)
  • ۱۳ مرداد: داوه(سالیانه)/ (سالیانه)/ شپارس(افزایش سرمایه)/ کگاز(افزایش سرمایه)
  • ۱۴ مرداد: زکوثر(سالیانه)/ کمینا(سالیانه)/ فخوز(سالیانه)/ اعتلا(افزایش سرمایه)/ دروز(سالیانه)/ قشیر(سالانه)
  • ۱۵ مرداد: غاذر(سالانه)/ زمگسا(سالیانه)/ نوین(افزایش سرمایه)/ غشهداب(افزایش سرمایه)/ ثشرق(افزایش سرمایه)/ تیپیکو(سالانه)/ سامان(سالانه)/ فولاد(سالانه)/ وتجارت(سالیانه)
  • ۱۶ مرداد: خساپا(سالیانه)
  • ۲۰ مرداد: سهگمت(افزایش سرمایه)/ وبوعلی(افزایش سرمایه)
  • ۱۹ مرداد: ولیز(سالیانه)حدنصاب نرسید
  • ۲۰ مرداد: آریان(سالیانه)/ فبستم(افزایش سرمایه)
  • ۲۵ مرداد: غگلستا(افزایش سرمایه)/ تاصیکو(سالیانه)/ حاریا(سالیانه)/ لکما (تصمیم گیری در خصوص شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت)لغوشد
  • ۲۶ مرداد: فاسمین(سالیانه)
  • ۲۷ مرداد: کوثر(افزایش سرمایه)
  • ۲۸ مرداد: دتماد(افزایش سرمایه)/ وسینا(سالیانه)
  • ۲۹ مرداد: کترام(سالیانه)حدنصاب نرسید/ تاپیکو (سالیانه)لغوشد/ چکارن(سالیانه)
  • ۳۰ مرداد: های_وب(سالیانه+ تغییر محل قانونی شرکت)لغوشد/ رمپنا(سالیانه)لغوشد

تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ شهریور ماه:

  • ۱ شهریور: ولیز(سالیانه)حدنصاب نرسید
  • ۰۳ شهریور: غزر(سالیانه)/ شاروم(سالیانه)/ تکمبا(سالیانه)/ ما(افزایش سرمایه)
  • ۰۵ شهریور: تاپیکو(سالیانه)/ پترول(سالیانه)
  • ۰۶ شهریور: کسرام(افزایش سرمایه)لغوشد/ لکما(سالیانه)/ وحکمت(سالیانه)لغوشد
  • ۱۰ شهریور: خپویش(افزایش سرمایه)/ لسرما(سالیانه)/ شلعاب(افزایش سرمایه)حدنصاب نرسید
  • ۱۱ شهریور: شاملا(افزایش سرمایه)/ صبا(افزایش سرمایه)لغوشد
  • ۱۲ شهریور: حکشتی(سالیانه)لغوشد/ کخاک(افزایش سرمایه)/ زبینا(سالیانه)/ شساخت(سالیانه)لغوشد
  • ۱۳ شهریور: کپارس(سالیانه)/ حفاری(سالیانه)
  • ۱۵ شهریور: وسنا(افزایش سرمایه)
  • ۱۶ شهریور: کروی(سالیانه)/ بپاس(افزایش سرمایه)/ ملت(سالیانه)/ تمحرکه(سالیانه)/ صبا (سالیانه)/ وحکمت(سالیانه)حدنصاب نرسید
  • ۱۷ شهریور: آرمان(سالیانه)
  • ۱۸ شهریور: تکشا(سالیانه)/ خریخت(سالیانه)/ اتکام(افزایش سرمایه)/ افق(سالیانه)/ اتکام(افزایش سرمایه)
  • ۱۹ شهریور: زشریف(سالیانه)/ تپکو(سالیانه)
  • ۲۰ شهریور: قنقش(سالیانه+هیات مدیره)حدنصاب نرسید/ وسدید(سالیانه)/ بورس (سالیانه+افزایش سرمایه)
  • ۲۲ شهریور: صبا (افزایش سرمایه)
  • ۲۳ شهریور: کسرام(افزایش سرمایه)/ غبهنوش(سالیانه)/ شلعاب (افزایش سرمایه)
  • ۲۴ شهریور: البرز(سالیانه)/ وسدید(سالیانه)
  • ۲۵ شهریور: حپترو(سالیانه)/ وسنا(سالیانه+هیات مدیره)
  • ۲۶ شهریور: غپاک(سالیانه)/ خاهن(سالیانه)/ گدنا(سالیانه)/ داراب(سالیانه)/ تاپکیش(افزایش سرمایه)/ غالبر(سالیانه)/ سباقر(سالیانه)حدنصاب نرسید/ فلامی(افزایش سرمایه)/ خودکفا(افزایش سرمایه)/ خصدرا(سالیانه)/ حکشتی(سالیانه)/ حفارس(سالیانه)/ ثتران(افزایش سرمایه)/ شساخت(سالیانه)
  • ۲۷ شهریور: رمپنا(سالیانه)
  • ۲۹ شهریور: پدرخش(سالیانه)/ غگرجی(سالیانه)/ کساوه(سالیانه)تنفس/ کچینی(سالیانه)/ حسیر(سالیانه)/ تمحرکه(سالیانه)/ شاروم(سالیانه)/ رتاپ(افزایش سرمایه)/ فوکا(سالیانه)لغوشد
  • ۳۰ شهریور: تبرک(سالیانه)/ آپ(سالیانه)/ قجام(افزایش سرمایه)/فوکا(سالیانه)/ گشان(افزایش سرمایه)
  • ۳۱ شهریور: شگامرون(سالیانه)/ غنیلی(سالیانه)/ میهن(سالیانه)حدنصاب نرسید/ نبروج(سالیانه)/ خفناور(سالیانه)حدنصاب نرسید/ بالاس(سالیانه)/ فاذر(سالیانه)حدنصاب نرسید/ شصفها(سالیانه)حدنصاب نرسید/ پاکشو(سالیانه)/ قصفها(سالیانه)/ سمایه(سالیانه)حدنصاب نرسید/ کیسون(سالیانه)/ غشان(افزایش سرمایه)/ غناب(سالیانه)/ وگردش(سالیانه)/ میهن(سالیانه)حدنصاب نرسید/ نبروج(سالیانه)/ شصفها(سالیانه)حدنصاب نرسید.

تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ مهر ماه:

  • ۰۳ مهر: قنقش(سالیانه)/ ساربیل(افزایش سرمایه)
  • ۰۵ مهر: فایرا(سالیانه)
  • ۰۶ مهر: ومعلم(افزایش سرمایه)/ وبانک(افزایش سرمایه)
  • ۰۷ مهر: کپشیر(افزایش سرمایه)/ غگز(سالیانه)
  • ۰۹ مهر: تلیسه(افزایش سرمایه)/ ساربیل(افزایش سرمایه)/ بکهنوج(افزایش سرمایه)/ شتران(افزایش سرمایه)
  • ۱۰ مهر: رمپنا(افزایش سرمایه)
  • ۱۲ مهر: غدیس(افزایش سرمایه)/ کساوه(سالیانه)نوبت دوم/ سامان(افزایش سرمایه)
  • ۱۵ مهر: شپنا(افزایش سرمایه)
  • ۱۶ مهر: اتکای(افزایش سرمایه)/ خفناور(سالیانه)
  • ۱۹ مهر: پدرخش(افزایش سرمایه)/ سدشت(سالیانه)حدنصاب نرسید
  • ۲۰ مهر: فاسمین(افزایش سرمایه)
  • ۲۲ مهر: کاذر(افزایش سرمایه)حدنصاب نرسید
  • ۲۳ مهر: شستا(سالیانه)
  • ۲۴ مهر: دی(سالیانه)
  • ۲۷ مهر: سپ(افزایش سرمایه)/ گشان(افزایش سرمایه)/ کمهدا(سالیانه)/ تملت(افزایش سرمایه)
  • ۲۹ مهر: رمپنا(سالیانه)/ وخارزم(سالیانه)/ تپمپی(سالیانه)
  • ۳۰ مهر: فارس(سالیانه+افزایش سرمایه)/ فروس(افزایش سرمایه)/ شتهران(سالیانه)/ واحیا(سالیانه)/ ثشاهد(سالیانه)/ غچین(سالیانه)/ واحیا(سالیانه)/ کفرآور(سالیانه)/ میهن(سالیانه)/ وآیند(سالیانه)

همچنین بخوانید:  بنیاد را از چشم تابلو ببینیم

تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ مهر ماه:

  • ۰۵ آبان: شکلر(سالیانه)/ فاذر(سالیانه)/ غدشت(سالیانه)/ شکلر(تغییر سال مالی شرکت)/ وسبحان(سالیانه)
  • ۰۵ آبان: جم(مجمع استفسار نظر سهامداران درخصوص ارجاع اختلافات فيمابين با شرکت گسترش تجارت پارس سبا به داوري)
  • ۰۷ آبان: ونیکی(افزایش سرمایه)
  • ۱۰ آبان: تنوین(افزایش سرمایه)/ شسینا(افزایش سرمایه)/ قچار(افزایش سرمایه)لغوشد
  • ۱۱ آبان: قبیستو(سالیانه)/ سخواف(سالیانه)لغوشد/ قحام(افزایش سرمایه)
  • ۱۷ آبان: شستان(سالیانه
  • ۱۸ آبان: نبروج(انتخاب هیات مدیره)
  • ۲۱ آبان: زقیام(انتخاب حسابرس و بازرس قانونی)
  • ۲۲ آبان: تلیسه(انتخاب حسابرس و بازرس قانونی)/ کرمان(سالیانه)
  • ۲۴ آبان: قچار(افزایش سرمایه)
  • ۲۵ آبان: غمینو(افزایش سرمایه)/ دبالک(تغییر سال مالی شرکت)/ وثنو(سالیانه)
  • ۲۷ آبان: واعتبار(سالیانه)
  • ۲۸ آبان: قمرو(سالیانه)
  • ۲۹ آبان: ساذری(سالیانه)/ جوین(سالیانه)/ قلرست(سالیانه)نوبت دوم/ قتربت(سالیانه)

تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ آذر ماه:

  • ۰۱ آذر: سشرق(سالیانه)
  • ۰۲ آذر: سپاها(سالیانه)/ وآیند(فوق العاده)حدنصاب نرسید/ کتوکا(افزایش سرمایه)/ وپست(انتخاب هیات مدیره)
  • ۰۵ آذر: مفاخر(انتخاب هیات مدیره)/ وکوثر(سایرموارد)
  • ۰۶ آذر: کاما(افزایش سرمایه)/ شلیا(افزایش سرمایه)
  • ۰۸ آذر: بترانس(افزایش سرمایه)
  • ۰۹ آذر: نوری(افزایش سرمایه)/ سدشت(سالیانه)حدنصاب نرسید
  • ۱۰ آذر: فملی(افزایش سرمایه)
  • ۱۲ آذر: نطرین(افزایش سرمایه)
  • ۱۵ آذر: بگیلان(سالیانه)/ وملل(سالیانه)/ دتوزیع(افزایش سرمایه)/ تکمبا(انتخاب هیات مدیره)
  • ۱۶ آذر: خکار(افزایش سرمایه)
  • ۱۷ آذر: پرداخت(افزایش سرمایه)/ وآیند(انتخاب حسابرس وبازرس)/ وگردش(انتخاب هیات مدیره)
  • ۱۸ آذر: وصنعت(سالیانه)
  • ۱۹ آذر: وسالت(افزایش سرمایه)/ شپلی(سالیانه)حدنصاب نرسید
  • ۲۰ آذر: گکوثر (افزایش سرمایه)/ غاذر(افزایش سرمایه)حدنصاب نرسید/ولقمان(سالیانه)
  • ۲۲ آذر: سدشت(سالیانه)/ چکاوه(افزایش سرمایه)/ هجرت(افزایش سرمایه)/ وآوا(افزایش سرمایه)/ غویتا(افزایش سرمایه)/ وبیمه(سالیانه)
  • ۲۳ آذر: غگرجی (افزایش سرمایه)/ دارو(افزایش سرمایه)/ مبین(افزایش سرمایه)/ کسعدی(افزایش سرمایه)لغوشد/ حپارسا(سالیانه)/ فخوز(افزایش سرمایه)
  • ۲۴ آذر: دقاضی(افزایش سرمایه)/ آسیا(افزایش سرمایه)/ فاما(افزایش سرمایه)
  • ۲۵ آذر: وصنا(افزایش سرمایه)/ بنیرو(افزایش سرمایه)/ فولاژ(افزایش سرمایه)/ شپدیس(سالیانه)
  • ۲۶ آذر: دجابر(افزایش سرمایه)/ ثباغ(سالیانه)
  • ۲۷ آذر: زفکا(افزایش سرمایه)/ جوین(تغییر موضوع فعالیت)/ وتوس(سالیانه)/ شلیا(سالیانه)/ سبزوا(سالیانه)حدنصاب نرسید/ کسرام(سالیانه)حدنصاب نرسید
  • ۳۰ آذر: قثابت(سالیانه)/ زشگزا(افزایش سرمایه)/ دلر(افزایش سرمایه)/ فزرین(افزایش سرمایه)/ کسعدی(افزایش سرمایه)/ بپاس(انتخاب هیات مدیره)

تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ دی ماه:

  • ۰۲ دی: قشکر(افزایش سرمایه)/
  • ۰۳ دی: غاذر(افزایش سرمایه)/ شپلی(سالیانه)/ ثغرب(سالیانه)/
  • ۰۷ دی: خاور(تصمیم گیری در خصوص شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت)حدنصاب نرسید/
  • ۰۸ دی: کیا(افزایش سرمایه)/
  • ۱۰ دی: آبین(افزایش سرمایه)/ مرقام(سالیانه)حدنصاب نرسید/ سیدکو(افزایش سرمایه)/ دزهراوی(افزایش سرمایه)/
  • ۱۳ دی: مادیرا(افزایش سرمایه)/
  • ۱۴ دی: لخانه(افزایش سرمایه)/ آ اس پ(سالیانه)/
  • ۱۵ دی: آریا(افزایش سرمایه)/ وسینا(افزایش سرمایه)/ های_وب(افزایش سرمایه)لغوشد/ ددانا(افزایش سرمایه)/
  • ۱۶ دی: ثتران(سالیانه)
  • ۱۸ دی: وتوصا(سالیانه)حدنصاب نرسید
  • ۲۰ دی: غزر(افزایش سرمایه)/ ولقمان(سالیانه)/ پارتا(افزایش سرمایه)حدنصاب نرسید
  • ۲۱ دی: فلامی(سالیانه)/ پتایر(افزایش سرمایه)/ بموتو(سالیانه)/ قنقش(سالیانه)/ شپارس(سالیانه)
  • ۲۲ دی: قهگمت(سالیانه)/ مرقام(سالیانه)/ سجام(افزایش سرمایه)/ غویتا(افزایش سرمایه)
  • ۲۳ دی: وسپه(افزایش سرمایه)
  • ۲۴ دی: ورنا(سالیانه)/ ثشرق(سالیانه)/ سمتاز(افزایش سرمایه)
  • ۲۷ دی: ثپردیس / ثنوسا(سالیانه)/ وسمازن(سالیانه)/ دروز(تغییر موضوع فعالیت)/ فاراک(سالیانه)لغوشد/ وسمازن(سالیانه)
  • ۲۹ دی: چافست(سالیانه)/ ثالوند(سالیانه)/ لازما(سالیانه)لغوشد
  • ۳۰ دی: ثفارس(سالیانه)/ پارسان(سالیانه)/ قنیشا(سالیانه)/ غگل(سالیانه)/ ثرود(سالیانه)/ قشهد(سالیانه)/ بکاب(سالیانه)/ سبزوا(سالیانه)/ اتکام(سالیانه)/ شیران(افزایش سرمایه)/ ثاخت(سالیانه)/ امین(سالیانه)

 تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ بهمن ماه:

  • ۰۵ بهمن: : غچین(افزایش سرمایه)/ زشریف(افزایش سرمایه)
  • ۰۷ بهمن: : حرهشا(سالیانه)
  • ۰۸ بهمن: : ثامان(سالیانه)حدنصاب نرسید
  • ۱۱ بهمن: : فاراک(سالیانه)/ کیمیا(افزایش سرمایه)
  • ۱۲ بهمن: : وهور(افزایش سرمایه)
  • ۱۴ بهمن: : جم(افزایش سرمایه)
  • ۱۵ بهمن: : زبینا(افزایش سرمایه)/ دکپسول(افزایش سرمایه)/ دشیمی(افزایش سرمایه)
  • ۱۹ بهمن: : زماهان(افزایش سرمایه)/ سیستم(افزایش سرمایه)
  • ۲۰ بهمن: : گوهران(سالیانه)/ غدام(سالیانه)
  • ۲۵ بهمن: : ثامان(سالیانه/نوبت دوم)/ زفکا(تصمیم درخصوص مشارکت در تاسیس گاوداری جدید درکرمانشاه)
  • ۲۶ بهمن: : سهرمز(سالیانه)
  • ۲۷ بهمن: : غشاذر(افزایش سرمایه)/ وپاسار(هیات مدیره)/ کویر(هیات مدیره)
  • ۲۸ بهمن: : شگل(سالیانه + افزایش سرمایه)/ ساربیل(سالیانه)/ ولصنم(سالیانه)
  • ۲۹ بهمن: : وسکاب(سالیانه)/ قشرین(سالیانه)/ وآذر(سالیانه)
  • ۳۰ بهمن: : های_وب(افزایش سرمایه)/ رفاه(سالیانه)

تاریخ مجامع شرکتهای بورسی ۹۹ اسفند ماه:

  • ۰۳ اسفند: دریشمک(سالیانه)/ وسپه(سالیانه)/ حریل(افزایش سرمایه)/ پدرخش حدنصاب نرسید
  • ۰۵ اسفند: وسدید(افزایش سرمایه)/ سنوین(سالیانه)
  • ۰۹ اسفند: ساینا(سالیانه)
  • ۱۰ اسفند: قشهد(افزایش سرمایه)/ خفنر(افزایش سرمایه)/ وآذری(افزایش سرمایه)
  • ۱۱ اسفند: سشمال(سالیانه)لغوشد/ غگل(سالیانه)حدنصاب نرسید
  • ۱۲ اسفند: وثنو(افزایش سرمایه)/ ولشرق(سالیانه)
  • ۱۳ اسفند: شفارس(افزایش سرمایه)/ پکویر(سالیانه) / دالبر(افزایش سرمایه)/ دبالک(سالیانه)حدنصاب نرسید/ فولای(سالیانه)حدنصاب نرسید
  • ۱۴ اسفند: وتوسم(سالیانه)
  • ۱۶ اسفند: حفاری(افزایش سرمایه)
  • ۱۷ اسفند: سمازن(سالیانه)/ شبصیر(افزایش سرمایه)/ دعبید(سالیانه)
  • ۱۸ اسفند: پردیس(سالیانه)
  • ۱۹ اسفند: شپاکسا(سالیانه)
  • ۲۰ اسفند: اتکای(سالیانه)/ سایرا(سالیانه)/ وامید(افزایش سرمایه)/ وهور(سالیانه)/ ثمسکن(سالیانه)/ لوتوس(سالیانه)/ سجام(سالیانه)
  • ۲۳ اسفند: پاکشو(افزایش سرمایه)/ وصنا(سالیانه)/ فایرا(افزایش سرمایه)/ ولشرق(سالیانه)
  • ۲۵ اسفند: وغدیر(سالیانه)/ وصنا(سالیانه)/ سمازن(سالیانه)/ خبهن(افزایش سرمایه)/ شبهرن(افزایش سرمایه)/ امین(افزایش سرمایه)/ وخارزم(تغییر سال مالی)/ امین(افزایش سرمایه)/ کرمان(افزایش سرمایه)/ فولاد(انتخاب روزنامه رسمی)/ تاپکیش(سالیانه)
  • ۲۶ اسفند: سشمال(سالیانه)/ شستا(افزایش سرمایه)/ کگل(افزایش سرمایه)/ پدرخش(افزایش سرمایه)
  • ۲۷ اسفند: امید(سالیانه)/ شستا(افزایش سرمایه)/ دیران(سالیانه)/ دبالک(سالیانه)نوبت دوم/ فاراک(افزایش سرمایه)/ چکاپا(سالیانه)/ دی(افزایش سرمایه)
  • ۲۸ اسفند: خاهن(افزایش سرمایه)/ سیلام(سالیانه)/ شجم(سالیانه)/ زگلدشت(افزایش سرمایه)

خلاصه:

در پاسخ به سوال سود مجمع چیست، اینگونه می توان گفت که مقدار سود نقدی است که مجمع مصوب کرده و بین سهامداران تقسیم می شود. میزان سود تعلق گرفته به سهامداران با توجه به میزان دارایی نمایش داده می شود. سود نقدی به سهام اضافه نمی شود بلکه لازم است به روشی که شرکت مشخص کرده نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.

جهت اطلاع از روش دریافت سود نقدی لازم است که به سامانه کدال مراجعه نموده و اطلاعیه شرکت در خصوص نحوه دریافت سود را مطالعه بفرمایید. یا از قسمت امور سهام شرکت پیگیری نمایید.

برخی از سوالات متداول

سود مجمع در بورس چیست ؟

سودی که شرکتها در مجمع سالیانه خود بین سهامداران تقسیم می کنند اصطلاحا به آن DPS می گویند ، سود مجمع سهم گفته می‌شود. لازم به ذکر است که این سود نقدی تنها شامل افرادی می‌شود که در تاریخ برگزاری مجمع سهامدار شرکت بوده‌‌اند.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


 

طراحی ربات سفارشی