سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

سهم بازار صرافی بایننس در پایان سال ۲۰۲۳ با کاهش قابل‌توجهی روبه‌رو بوده است

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance)

سهم بازار صرافی بایننس در پایان سال ۲۰۲۳ با کاهش قابل‌توجهی روبه‌رو بوده است

آخرین گزارش TokenInsight نشان می‌دهد که سال ۲۰۲۳ شاهد تغییراتی در سهم بازار و حجم معاملات در میان صرافی‌های برتر بوده است. سال ۲۰۲۳ شاهد کاهش سهم بازار بایننس از ۵۴.۲ درصد به ۴۸.۷ درصد بوده در حالی که اوکی‌ایکس و بای‌بیت به ترتیب ۴.۳ درصد و ۲.۲ درصد افزایش یافته‌اند.

بایننس، آپ‌بیت و اوکی‌ایکس سه جایگاه برتر در کل حجم معاملات سالانه را به خود اختصاص داده‌اند.

در ابتدای سال ۲۰۲۳، بایننس سهم بازار ۵۴.۲ درصدی را در اختیار داشت و موقعیت غالب در صنعت را حفظ کرد. با این حال، رویدادهایی مانند پایان معاملات بیت کوین با کارمزد صفر و طرح شکایت کمیسیون در ماه ژوئن بر سهم بازار آن تأثیر گذاشت که به زیر ۵۰ درصد کاهش یافت.

استعفای مدیر عامل بایننس نیز منجر به کاهش موقت به ۳۲٪ شد، اما بایننس به سرعت ثبات پیدا کرد و سال را با ۴۸.۷٪ سهم بازار به پایان رساند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

6 + پنج =

طراحی ربات سفارشی