سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

سریع‌ترین و مقیاس‌پذیرترین بلاکچین جهان معرفی شد!

سریع‌ترین و مقیاس‌پذیرترین بلاکچین جهان معرفی شد!

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ۳۱ اکتبر ۲۰۲۳، بنیاد اوپن نتورک یا تن (TON) با دستیابی به رکورد قابل‌توجه ۱۰۴،۷۱۵ تراکنش در ثانیه و انجام ۱۰۷،۶۵۲،۵۴۵ تراکنش در عرض ۲۵ دقیقه در طول اولین آزمایش عملکرد عمومی خود، رکورد جهانی جدیدی را ثبت کرد.
این موفقیت که توسط CertiKCommunity نظارت و تایید شده، تن را به عنوان سریع‌ترین و مقیاس‌پذیرترین شبکه بلاکچینی در جهان معرفی می‌کند که عملکرد بسیار بهتری از تمامی بلاکچین‌های لایه اول و شبکه‌های پرداخت متمرکز معروف مانند پی‌پال، ویزا و مسترکارت، دارد.
کلید عملکرد عالی TON، ترکیب منحصربه‌فرد آن با استفاده از فناوری شاردینگ افقی (horizontal sharding) است. این طراحی به طور قابل‌توجهی سرعت تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد و در عین حال، عدم تمرکز و امنیت را نیز تقویت می‌کند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی! 

شروع

ثبت این رکورد، پتانسیل و قابلیت‌های تن را برای پشتیبانی از اکوسیستم وب ۳ مبتنی بر تلگرام و تبدیل این پیام‌رسان به یک سوپراپلیکیشن غیرمتمرکز جهانی، نشان می‌دهد.
در زمان نگارش این خبر، تن کوین در محدوده قیمتی ۲٫۳ دلار معامله می‌شود که در یک هفته اخیر، بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است. با انتشار خبر مربوط به رکوردشکنی جدید شبکه تن، این پروژه ارز دیجیتال توجه سرمایه‌گذاران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده‌ است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

6 − سه =

طراحی ربات سفارشی