سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

سرمایه‌گذاری شخصی چیست و چرا مهم است؟

سرمایه‌گذاری شخصی چیست و چرا مهم است؟

اپیزود اول ویدئوکست رهنمون

همه ما می‌دانیم که سرمایه‌گذاری شخصی و داشتن انضباط مالی در زندگی تا چه حد مهم است. مسئله این است که اگر چنین موضوعاتی برای یک فرد غیرایرانی «مفید» باشد، برای ما ایرانی‌ها «ضروری» است!

تورم هر روزه ارزش پول ما را کم می‌کند. اگر سالانه ۲۵٪ تورم داشته باشیم، با توجه به اثر مرکب این تورم، فقط سه سال طول می‌کشد که همه قیمت‌ها دو برابر شود و این یعنی نصف شدن دارایی ما. پس مجبوریم که دست به‌کار شویم و ارزش دارایی‌مان را حفظ کنیم.


رهنمون تلاش می‌کند تا چراغی باشد در مسیر سرمایه‌گذاری شخصی. ما در این ویدئوکست سعی می‌کنیم مطالب را به ساده‌ترین شکل ممکن بیان کنیم تا مناسب همه طیف‌های مخاطبانمان باشد.

مسائلی که به سراغشان خواهیم رفت شامل اینکه «روی چه دارایی‌هایی سرمایه‌گذاری کنیم»، «چه نوع کلاه‌برداری‌های مرسومِ مالی وجود دارند و چگونه در مقابلشان از خودمان محافظت کنیم»، «چطور دارایی‌هایمان را مدیریت کنیم» و موضوعاتی از این دست هستند.

ما در این برنامه تلاش می‌کنیم تا همه این موضوعات را از دیدگاه یک کارمند (درآمد ثابت) و یک فریلنسر (درآمد متغیر) بررسی کنیم تا افراد با هر سبک زندگی با آن هم‌ذات‌پنداری کنند و برایشان راهگشا باشد.

اپیزود اول این ویدئوکست را به این اختصاص داده‌ایم که اصلاً «چرا باید سرمایه‌گذاری کنیم؟»، «چه موانعی وجود دارند که این کار را به تأخیر می‌اندازیم؟» و «چند راهکار ساده برای بودجه‌بندی» که توسط افراد مطرح این حوزه پیشنهاد شده‌اند، را مطرح می‌کنیم.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

6 − 1 =

طراحی ربات سفارشی