سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

سامسون مو: رقابت برای ETF‌های بیت‌کوین، صادرکنندگان را مجبور به افشای ذخایرشان می‌کند

سامسون موو می‌گوید بیت‌کوین با تبدیل شدن به پرداخت غالب دنیا، می‌تواند تا ده میلیون دلار بالا برود

سامسون مو: رقابت برای ETF‌های بیت‌کوین، صادرکنندگان را مجبور به افشای ذخایرشان می‌کند

به گفته سامسون مو، مدیر عامل شرکت ژانویه۳، صادرکنندگان احتمالی ETF‌های اسپات بیت کوین درنهایت باید آدرس‌های کیف پول ذخایر خود را برای رقابت با سایر شرکت‌ها افشا کنند. او اظهار داشت که افشای شواهد آن‌چین قابل تأیید از ذخایر بیت کوین این صندوق‌ها، بهترین انتخاب برای صادرکنندگان ETF اسپات بیت کوین برای اطمینان به سرمایه‌گذاران است. او افزود که تاکنون هیچ یک از ۱۴ شرکت متقاضی موجود صحبتی از ارائه مدارک آن‌چین مطرح نکرده‌اند. برخی تحلیلگران در مورد دارایی‌های این ETF‌های اسپات تردید دارند و حتی عنوان می‌کنند که صندوق‌های به‌شکل بالقوه می‌توانند میلیون‌ها بیت کوین بدون پشتوانه ایجاد کنند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

پنج × پنج =

طراحی ربات سفارشی