سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

ریگ استخراج یا ریگ ماینینگ (Mining rig) چیست؟

ریگ استخراج یا ریگ ماینینگ (Mining rig) چیست؟

سیستم انجام فرایند استخراج به گونه‌ای طراحی شده است که با گذر زمان سخت‌تر و پیچیده‌تر خواهد شد، پس ماینرها برای ادامه‌ فعالیت‌شان در این حوزه به تجهیزات تخصصی نیاز دارند و نمی‌توانند همانند گذشته از کامپیوترهای معمولی برای انجام این کار استفاده کنند.

ریگ ماینینگ یکی از همین تجهیزات تخصصی است که شما با استفاده از آن می‌توانید استخراج را با سرعت بیشتری به پایان برسانید. این مقاله سعی دارد تا شما را با ساختار و کاربرد این ابزار تخصصی بیشتر آشنا ‌کند، پس با ما همراه باشید.


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


ریگ استخراج یا ریگِ ماینینگ

«ریگ استخراج» یا ریگِ ماینینگ (Mining rig) یک ابزار تخصصی برای پردازش و استخراج ارزها دیجیتال است که در برخی از موارد کاربردهای دیگری هم دارد. این محصول با در کنار هم قرار گرفتن چندین کارت گرافیکی، هارد و کابل‌های اتصال ساخته می‌شود.

جالب است بدانید که کارت‌های‌ گرافیکی در گذشته تنها برای ساخت و اجرای بازی‌های کامپیوتری مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما بعدها کاربران شبکه‌های ارز دیجیتال، با در نظر گرفتن قابلیت‌ کاربردی این قطعه ریگ ماینینگ را برای اولین‌بار تولید کردند. ریگ ماینینگ محاسبات لازم برای انجام فرایند استخراج را در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رساند.

در حقیقت کارت‌های گرافیکی به‌راحتی می‌توانند فرایندهای مشخص را در مدت زمان‌های‌ طولانی پشت‌سر‌هم تکرار کنند، این ویژگی به‌تنهایی می‌تواند تاثیر قابل توجهی در تسریع فرایند استخراج داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید هرچه استخراج با سرعت بالاتری انجام شود، شما شانس بیشتری برای دریافت پاداش خواهید داشت.

خب تا اینجا به این نتیجه رسیدیم که استفاده از ریگ ماینینگ می‌تواند درآمد دریافتی شما را افزایش دهد. البته ممکن است که برخی از کاربران پول لازم برای خرید این محصول گران‌قیمت را نداشته باشند، نگران نباشید چراکه شما می‌توانید ریگ ماینینگ خود را با در کنار هم قرار دادن تجهیزاتی لازم بسازید.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

9 − هشت =

طراحی ربات سفارشی