سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

رویترز گزارش می‌دهد که کمیسیون بورس آمریکا ممکن است پیش از مهلت ۲۰ دی‌ماه وضعیت درخواست‌های ETF را مشخص کند

تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال می‌گوید با تایید ETF بیت‌کوین بازار ممکن است ۲۰ درصد اصلاح کند

رویترز گزارش می‌دهد که کمیسیون بورس آمریکا ممکن است پیش از مهلت ۲۰ دی‌ماه وضعیت درخواست‌های ETF را مشخص کند

طبق گزارشی در رویترز، احتمالا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا پیش از موعد ۲۰ دی‌ماه به ۱۴ مدیر دارایی که برای صدور ETF بیت‌کوین رقابت می‌کنند، اطلاع دهد که درخواست‌‌های آن‌ها چه وضعیتی دارد.

رویترز در گزارش خود به نقل از افراد آشنا با این روند نوشت که مدیران دارایی که تا قبل پایان سال، اصلاحات و درخواست‌های کمیسیون را رعایت کردند، ممکن است بتوانند در ۲۰ دی‌ماه فعالیت خود را آغاز کنند. طبق گزارش منتشر شده کمیسیون تا چهارشنبه هفته آینده احتمالا وضعیت درخواست‌های ETF را مشخص می‌کند.

برخی از ۱۴ مدیر دارایی که برای تایید ETFهای مشابه رقابت می‌کنند، قبلاً فرم‌هایی را به کمیسیون ارسال کرده‌اند که در آن کارمزد و سایر جزئیات فنی را توضیح داده‌اند. ETF بیت‌کوین پیشنهاد شده توسط Fidelity در حال حاضر دارای کمترین نرخ کارمزد (اسپانسر) پیشنهادی با ۰.۳۹٪ است. بسیاری از شرکت‌ها هنوز نرخ‌های برنامه ریزی شده خود را اعلام نکرده‌اند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

3 × 5 =

طراحی ربات سفارشی