سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

رمزارز جدید شبکه اجتماعی ۹GAG، با نام MEMECOIN در بایننس لیست شد!

رمزارز جدید شبکه اجتماعی 9GAG، با نام MEMECOIN در بایننس لیست شد!

فهرست عناویناین رمزارز در صرافی‌های مختلفی مانند OKX ،BINANCE و… لیست شده و در زمان کمی محبوبیت زیادی پیدا کرده. در سایت رسمی این رمزارز اعلام شده: «میم کوین بیشتری نیاز نداریم. فقط یک میم کوین لازم است که اسمش MEME است.» میم کوین «میم» توکن بومی اکوسیستم Memeland است و یک توکن ERC-20 است […]

این رمزارز در صرافی‌های مختلفی مانند OKX ،BINANCE و… لیست شده و در زمان کمی محبوبیت زیادی پیدا کرده. در سایت رسمی این رمزارز اعلام شده: «میم کوین بیشتری نیاز نداریم. فقط یک میم کوین لازم است که اسمش MEME است.»

میم کوین «میم» توکن بومی اکوسیستم Memeland است و یک توکن ERC-20 است که به هدف سرگرمی ایجاد شده. پشتوانه این میم کوین ۹GAG است. در روزهای اخیر صرافی اوکی اکسچنج هم این رمزارز را لیست کرده.

از طریق لینک منبع این خبر می‌توانید اقدام به خرید و فروش این رمزارز کنید.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سه × 4 =

طراحی ربات سفارشی