سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

رشد ۱۴۰ درصدی فلوکی در روزهای گذشته تا کجا ادامه دارد؟

رمزارز TOKEN توسط تیم فلوکی معرفی شد + روش خرید

ارز دیجیتال فلوکی (FLOKI) تا ۲۷ اکتبر (۵ آبان) بیشتر از ۱۴۰ درصد رشد کرد و خود را به محدوده ۰.۰۰۰۰۴۲۶۱ دلار رساند که بالاترین سطح آن در پنج ماه گذشته محسوب می‌شود. قیمت این میم کوین که بیشتر به خاطر روش‌های بازاریابی بحث‌برانگیز خود مشهور شده، بعد از انتشار اخبار مربوط به ثبت درخواست شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) برای راه‌اندازی صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین افزایش یافت.

با این حال، قیمت فلوکی در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از ۱ درصد کاهش یافته و به محدوده ۰.۰۰۰۰۳۷ دلار برگشته است. به نظر می‌رسد که راه‌اندازی پلتفرم توکن‌فای (TokenFi) در رشد این ارز دیجیتال موثر بوده است. این پلتفرم یک پروتکل توکنیزه‌سازی (Tokenization) است و توکن بومی آن هم «TOKEN» نام دارد. گفتنی است که کاربران می‌توانند توکن‌های FLOKI را برای دریافت توکن TOKEN سهام‌گذاری یا استیک (Stake) کنند.

رشد شدید فلوکی باعث شده که شاخص قدرت نسبی (RSI) آن به بالاترین سطح خود از ماه ژانویه (دی ۱۴۰۱) برسد. معمولاً بعد از اینکه شاخص مذکور تا محدوده اشباع خرید رشد می‌کند، ارزهای دیجیتال با یک اصلاح جدید مواجه می‌شوند. این قانون در گذشته برای فلوکی هم صادق بوده و احتمالاً در روزها یا هفته‌های آینده دوباره رخ می‌دهد.

اگر روند صعودی فلوکی متوقف شود، قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند به سمت ناحیه ۵۰٪ اصلاحی فیبوناچی در نزدیکی قیمت ۰.۰۰۰۰۳۵۴۸ دلار حرکت کند. علاوه بر این اگر کندل فلوکی به طور قاطع در زیر این محدوده بسته شود، قیمت آن ممکن است تا سطح ۲۳.۶٪ اصلاحی فیبوناچی در نزدیکی قیمت ۰.۰۰۰۰۳۰۶۹ دلار کاهش یابد. اگر هم روند صعودی فلوکی متوقف نشود، قیمت آن ممکن است از مقاومت ۰.۰۰۰۰۴۰۲۷ دلار عبور کند و در نهایت خود را به محدوده ۰.۰۰۰۰۴۰۷۸ دلار برساند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

یک × 3 =

طراحی ربات سفارشی