سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

رشد قیمت ارزهای دیجیتال همزمان با نوسانات پیش از جلسه کمیته فدرال بازار باز

رشد قیمت ارزهای دیجیتال همزمان با نوسانات پیش از جلسه کمیته فدرال بازار باز

بیت کوین، آلت‌ کوین‌های اصلی و میم کوین‌ها در بحبوحه نوسانات پیش از جلسه کمیته بازار باز فدرال رزرو شاهد افزایش قیمت چشمگیری بودند و برخی از سطوح قیمتی پیش از اصلاح اخیر را بازیابی کردند. این افزایش قیمت به‌رغم نگرانی‌های کلان اقتصادی، با بازگشت اعتماد سرمایه‌گذاران به خرید ارزهای دیجیتال همراه شد. در حال حاضر بیت کوین توانسته است با افزایشی بیش از ۴.۷ درصدی نسبت به شبانه روز گذشته به محدوده قیمتی ۶۸,۶۰۰ دلاری باز گردد و اتریوم نیز با رشدی ۴.۳ درصدی در محدوده ۳,۶۳۰ دلاری معامله می‌شود. با وجود رشد عمومی بازار و بالاخص ارزهای دیجیتال بزرگ، بیشترین افزایش قیمت در میان بزرگان بازار مربوط به سولانا با ۸ درصد افزایش و دوج کوین، آوالانچ، شیبا اینو و تون کوین بوده است که هرکدام به ترتیب ۷، ۱۷ ، ۱۵ و ۱۷ درصد رشد قیمت را تجربه کرده‌اند.

 

 

 

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

6 − پنج =

طراحی ربات سفارشی