سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

رابرت کیوساکی می‌گوید ابرتورم ایالات‌متحده در راه است

رابرت کیوساکی می‌گوید ابرتورم ایالات‌متحده در راه است

رابرت کیوساکی می‌گوید ابرتورم ایالات‌متحده در راه است

رابرت کیوساکی باری دیگر در رسانه‌های اجتماعی از سرمایه‌گذاری بیت‌کوین حمایت و نگرانی خود را در مورد افزایش بدهی ملی ایالات متحده ابراز کرد.

کیوساکی، که بیشتر به خاطر کتابش با عنوان «پدر پولدار، پدر فقیر» شناخته می‌شود، مردم را به خرید بیشتر بیت‌کوین تشویق کرد.

دعوت دوباره کیوساکی برای اقدام در پاسخ به افزایش نگران کننده بدهی ملی ایالات متحده در پنج ماه گذشته است.

«از شروع آخرین فصل فوتبال NFL، بدهی ملی یک تریلیون دلار دیگر افزایش یافته است. این چه وضعیتی است! لطفا طلا، نقره و بیت کوین بیشتری بخرید. مراقب باشید. از خود در برابر رهبران فاسد مالی و نالایق محافظت کنید.»

کیوساکی در انتقاد از فدرال رزرو و خزانه‌داری ایالات متحده تاکید کرد سناریوی ابر تورم قریب الوقوع است و باعث می‌شود ارزش دلار آمریکا به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

4 × پنج =

طراحی ربات سفارشی