سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

دولت ایالات متحده مقررات مبارزه با پولشویی ارزهای دیجیتال را از قانون مجوز دفاع ملی حذف می‌کند

دولت ایالات متحده مقررات مبارزه با پولشویی ارزهای دیجیتال را از قانون مجوز دفاع ملی حذف می‌کند

دولت ایالات متحده مقررات مبارزه با پولشویی ارزهای دیجیتال را از قانون مجوز دفاع ملی حذف می‌کند

دولت ایالات متحده اخیراً با حذف دو ماده برای مقابله با نگرانی‌های ضد پولشویی (AML) در فضای ارزهای دیجیتال، تغییرات قابل توجهی در قانون مجوز دفاع ملی (NDAA) ایجاد کرده است. قانون مجوز دفاع ملی یک قانون اساسی است که نحوه تخصیص بودجه فدرال توسط وزارت دفاع کشور را دیکته می‌کند.

ماده اول، وزیر خزانه داری ایالات متحده را ملزم به همکاری با بانک‌ها و تنظیم کننده‌های دولتی برای ایجاد یک سیستم بررسی ریسک محور برای ارزهای دیجیتال در موسسات مالی می‌کند. ماده دوم بر پرداختن به تراکنش‌های ارزهای دیجیتال ناشناس متمرکز بود.

این گزارش برای هدایت توسعه مقررات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده طراحی شده است.

در حالی که هدف این مقررات تقویت نظارت و مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی است، حذف آنها منعکس کننده بحث‌های جاری در داخل دولت در مورد چارچوب نظارتی مناسب برای صنعت ارزهای دیجیتال است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

2 × 2 =

طراحی ربات سفارشی