سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

دلیل رشد ۲۳۰ درصدی توکن گس در هفته‌های گذشته چه بود؟

تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال می‌گوید افت قیمت بیت‌کوین موقتی خواهد بود

ارز دیجیتال گس (GAS) که یکی از توکن‌های کاربردی پلتفرم قرارداد هوشمند نئو (NEO) محسوب می‌شود، در روزهای گذشته روند صعودی جدیدی را از ۲.۸۵ دلار آغاز کرد و توانست خود را به بالای ۲۳.۱۴ دلار برساند. گس ۱۳۸مین ارز دیجیتال برتر بازار است و رشد ۲۷۲ درصدی مذکور باعث شده که مارکت کپ (Market Cap) آن هم حدود ۴۵ درصد افزایش یابد.

شایان ذکر است که در اواخر ماه اکتبر (مهر) صرافی بیت‌مکس (BitMEX) قراردادهای پریپچوال توکن گس را فهرست کرده بود تا معامله‌گران آن بتوانند قراردادهای مذکور را با استیبل کوین تتر (USDT) معامله کنند. اهرم‌های این قراردادها هم تا ۱۰ برابر افزایش می‌یابد.

در چهارشنبه هفته گذشته هم صرافی غیرمتمرکز دمکس (Demex) یک قرارداد پریپچوال گس را با حداکثر اهرم ۱۰ برابری فهرست کرد.

در بلاک چین نئو دو توکن بومی وجود دارد. یکی از این توکن‌ها ارز دیجیتال گس است که مسئولیت‌هایی مثل اجرای عملیات، ذخیره توکن‌ها و اجرای قراردادهای هوشمند را برعهده دارد. توکن دیگر هم نئو نام دارد که توکن حاکمیتی این پروژه محسوب می‌شود.

توکن نئو هم اخیراً رشد کرده اما نتوانسته است سود خود را به سود توکن گس برساند. قیمت نئو در حال حاضر در محدوده ۱۳ دلار قرار دارد و در یک هفته و ۳۰ روزگذشته به ترتیب ۱۳.۵ و ۹۴ درصد رشد کرده است. قیمت توکن گس هم در حال حاضر در محدوده ۱۳.۹ دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از ۵۰ درصد سقوط کرده است. با این حال این ارز دیجیتال در یک ماه گذشته بیشتر از ۵۰۰ درصد رشد کرده است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سه × 2 =

طراحی ربات سفارشی