سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

در یک پلت فرم تجاری فارکس، باید دنبال چه چیزی بگردیم؟

بازیگران اصلی در بازار فارکس چه کسانی اند؟

در ابتدا مهمتر از همه، لارم است توضیح دهیم که پلت فرم معاملاتی فارکس چیست: پلت فرم تجاری فارکس نوعی نرم افزار معاملاتی که برای خدمت رسانی‌ به تجار ارزی با تجزیه و تحلیل معاملات فارکس و اجرای تجارت استفاده میشود. پلت فرم های خرید و فروش ارز، نمودارها و روش های سفارش گیری را ارائه میدهند و به عنوان واسطه بین مشتریان و کارگزاری‌ها عمل میکنند. بیشتر آنها میتوانند تفاوت زیادی داشته باشند و میتوانند از نظر هزینه متفاوت باشند.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


با توجه به گزارش تریدینگ پدیا، پلت فرم های تجارت ارز بسیاری در بازار وجود دارد، اما برخی از مواردی که باید جستجو شود شامل پاسخگویی، قابلیت اطمینان، کیفیت محصول و همچنین ابزارهای تجزیه و تحلیل است.

بیشترین و بهترین بروکر‌های فارکس به شما این امکان را میدهند که قبل از تأمین اعتبار یک حساب کامل یا حساب کوچک، یک حساب آزمایشی Demo باز کنید. حتماً در طول دوره های آزمایشی هر یک از بروکرها را امتحان کنید تا به شما کمک کند بهتر تصمیم بگیرید که کدام پلت فرم معاملات فارکس بهترین گزینه برای شماست.

در این مطلب به موارد زیر را می‌پردازیم:

تاثیر پذیری
قابلیت اطمینان
رابط کاربر پسند
ابزار تجزیه و تحلیل
تجارت اتوماتیک
امنیت داده ها

 

تاثیر پذیری پلت فرم معاملاتی فارکس

بسیاری از افرادی که در بازارهای مالی به ویژه در بازار فارکس تجارت میکنند، به جنبه بسیار مهمی در تجارت توجه نمیکنند، لغزش. اگر یک معامله گر سفارش حد ضرر را داده باشد و یک رویداد با نوسان بالا باعث ایجاد شکاف شود، این میتواند منجر به یک مقدار بدتر شود، که در آن دستور اجرا میشود. به دلیل نوسانات بیشتر، اجرای چنین دستوراتی در مقدار دلخواه غیرممکن

است، اما در مقدار ممکن بعدی اجرا میشود. همیشه اختلافاتی بین قیمت ها وجود خواهد داشت که بعضی اوقات ما حتی متوجه آنها نمیشویم. اما اگر با یک بروکر مناسب خرید و فروش کنید، ممکن است لغزش نه تنها در سفارش حد ضرر شما اتفاق بیفتد (لغزش منفی)، بلکه علاوه بر این، میتواند بر سفارش سود شما سود برساند (لغزش مثبت).

اجازه دهید مثالی بزنیم. اگر تصمیم دارید که جفت یورو / دلار آمریکا را معامله کنید و در ۱٫۳۰۰۰ پیش بروید، یک سفارش حد ضرر در ۱٫۲۹۵۰ و یک سفارش سود در ۱٫۳۰۵۰ میدهید. این مصادف با بیانیه ماریو دراگی، رئیس بانک مرکزی اروپا است و نوسانات از تلاطم بالایی برخوردار است. ارزش یورو / دلار آمریکا به سمت سفارش حد ضرر شما فرو میرود و ناگهان بین ۱٫۲۹۵۵ و ۱٫۲۹۴۰ فاصله ایجاد میکند. در این حالت، دستور حد ضرر شما نه در ۱٫۲۹۵۰، بلکه در ۱٫۲۹۴۰ اجرا می شود، زیرا به نظر میرسد دومی مقدار بعدی باشد. بنابراین، ۱۰ پیپ اضافی از دست خواهید داد.

لغزش احتمالی، برعکس عمل میکند. اگر یورو / دلار آمریکا به سمت سفارش سود شما افزایش یابد و به طور ناگهانی بین ۱٫۳۰۴۵ و ۱٫۳۰۶۰ فاصله ایجاد کند ، سفارش سود شما نه در ۱٫۳۰۵۰ بلکه در ۱٫۳۰۶۰ اجرا میشود، زیرا این دومین مقدار ممکن بعدی است. بنابراین ، شما ۱۰ پیپ اضافی کسب خواهید کرد.

همچنین شما میتوانید با معامله نکردن در هنگام انتشار اخباری که تأثیر زیادی دارند یا در طول ساعت هایی که حجم معاملات در آنها کم است، از لغزش های بزرگ در کارگزاری فعلی خود جلوگیری کنید.

قابلیت اطمینان

بسته به ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری افراد، ممکن است یک برنامه دسکتاپ یا یک برنامه وب پایه (جاوا) را ترجیح دهید. درک اینکه کدام نوع سیستم عامل مناسب شماست برای تجارت بسیار مهم است.

همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که پلت فرم معاملاتی فارکس شما، اغلب خراب یا مسدود نمیشود، خصوصاً در زمان اخبار یا رویدادهای اقتصادی جهانی، زمانی که بازرگانان به ثبات نیاز دارند. قابلیت اطمینان یک سیستم عامل بیش از شکل و ظاهر آن باید نگران کننده باشد.

یک تاجر تهاجمی، یا کسی که دوست دارد معاملات بزرگ و مکرر انجام دهد، همیشه باید به دنبال یک پلت فرم پایدار باشد که هرگز یا به ندرت خراب شود. از طرف دیگر، یک تاجر منفعل و محافظه کار که شبانه روز بازار را تماشا نمیکند، میتواند انعطاف بیشتری داشته باشد.

رابط کاربر پسند در پلت فرم‌های تجاری فارکس

در اصطلاح تجاری، کاربر پسند به این معنی است که ثبت سفارش یا بستن معامله میتواند بلافاصله انجام شود. معاملات با یک کلیک و مدیریت حد ضرر، محدودیت و سایر انواع سفارش از مزایایی است که ممکن است یک معامله گر بخواهد آنها را در نظر بگیرد.

علاوه بر این، کاربر پسند بودن برای پیمایش کلی یک پلت فرم مفید است. اگر یک پلت فرم معاملاتی فارکس، نمودارها و ابزارهای اضافی ارائه دهد، دسترسی به آنها باید ساده باشد و همچنین برای باز کردن سریع چندین نمودار به طور همزمان بهینه شده باشد.

این یک نقطه مهم برای معامله گران تهاجمی (اسکالپرها) است، که وابستگی آنها به پلت فرم معاملات بسیار بیشتر از یک تاجر معتدل یا محافظه کار است.

ابزار تجزیه و تحلیل پلت فرم معاملاتی فارکس

برای یادگیری اینکه پلت فرم تجاری فارکس شما چقدر کارآمد است و چگونه میتوانید آن را بهبود ببخشید، میتوانید معاملات خود را پس از پایان دوره تجزیه و تحلیل کنید. بدون بهره گیری از ابزارهای تجزیه و تحلیل، کسب سود قابل توجه به طور منظم، بسیار دشوار خواهد بود. زیرا عملاً در تاریکی سرمایه گذاری خواهید کرد.

تجارت اتوماتیک

برخی پلت فرم های تجاری فارکس وجود دارند که الگوریتم هایی را ارائه میدهند که میتوانند به شما پیشنهاد دهند، در مورد اینکه کدام سرمایه گذاری را انجام دهید و همچنین به شما اجازه میدهد تا الگوریتم های خود را وارد کنید و زمانی که موقعیت مشابهی پیش آمد، از الگوریتم های شما استفاده کنند و به طور خودکار سفارش دهند. مطمئناً باید این پیشنهادات را دوبار بررسی کنید، اما وقتی دیدید که به سود منجر میشوند، میتوانید به نرم افزار اجازه دهید سرمایه گذاری شما را به صورت خودکار با مقادیری که تعریف میکنید، انجام دهد.

امنیت داده ها

آخرین مورد که کم اهمیت هم نیست، مسئله امنیتی است. مهمترین نکته ای که شما باید در نظر داشته باشید این است که اجازه ندهید اطلاعات شخصی شما به خطر بیفتد، بنابراین پلت فرم معاملاتی که میخواهید استفاده کنید باید تا حد ممکن ایمن باشد. شما باید نوع رمزگذاری داده ها را که پلت فرم تجاری فارکس مورد نظرتان از آن استفاده میکند را بررسی کنید، که به شما اطلاعاتی در مورد میزان محافظت از داده های شما در هنگام انتقال از طریق اینترنت میدهد. پلت ف های معتبر تجاری از فایروال ها در سطح سرور و برنامه استفاده میکنند. آنها همچنین با استفاده از دو سرور همگام سازی جداگانه که داده ها روی آنها ذخیره میشود، اجازه میدهد هر اطلاعات از دست رفته یکی از سرورها توسط دیگری بازیابی شود.

mt4 در پلت فرم‌های تجاری فارکس

بسیاری از معامله گران فقط به یکی از پلت فرم های معاملاتی اعتماد دارند، متاتریدر ۴٫ این سکوی معاملاتی برای مبتدیان و همچنین معامله گران پیشرفته تر، مناسب است. این یک نرم افزار قدرتمند تجاری است که برای آشنایی با آن به مدتی زمان نیاز است. یکی از بزرگترین مزایای mt4 داشتن api است که برای معامله گران طراحی شده است تا استراتژی های معاملات خودکار خود را اجرا کنند. به عنوان یک معامله گر ممکن است از یک شخص فنی بخواهید استراتژی معاملاتی شما را تدوین کند، بنابراین میتواند به طور خودکار در ترمینال mt4 اجرا شود.

بیشتر کارگزاری های آنلاین فارکس انواع مختلفی از نسخه های سفارشی mt4 را ارائه میدهند. اگر فکر میکنید که در حال حاضر متاتریدر برای یادگیری بسیار پیچیده یا وقت گیر است، گزینه های زیادی که بر پایه ی وب و حتی تلفن همراه هستند، وجود دارد.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


 

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

ده + 3 =

طراحی ربات سفارشی