سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

در حالی که انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین به دور دوم می رود ، خاویر مایلی طرفدار بیت کوین عقب افتاده است

در حالی که انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین به دور دوم می رود ، خاویر مایلی طرفدار بیت کوین عقب افتاده است

خاویر مایلی ، حزب ضد استقرار در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین نامزد محبوب بود اما با ۹۰ درصد شمارش آرا در جایگاه دوم قرار دارد.

خاویر مایلی کاندیدای ریاست جمهوری طرفدار بیت کوین نتوانست در دور اول انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین پیروز شود و اکنون قرار است در دور دوم انتخابات ۱۹ نوامبر در مقابل وزیر اقتصاد سرجیو ماسا قرار گیرد ، در ۲۳ اکتبر نتایج انتخابات ارائه شده توسط بلومبرگ نشان داد که با ۹۰ درصد شمارش آرا ، ماسا با بیش از ۳۶ درصد حمایت پیشتاز بود در حالی که مایلی با کمی بیش از ۳۰ درصد آرا عقب بود.

نامزدهای ریاست جمهوری به ۴۵ درصد آرا یا ۴۰ درصد با برتری ۱۰ درصدی برای پیروزی کامل در انتخابات ریاست جمهوری نیاز داشتند ، نتیجه را می توان غیرمنتظره دانست زیرا مایلی بیشترین آرا را در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری کشور در ماه اوت به دست آورد و حدود ۳۰ درصد آرا را به خود اختصاص داد و در ابتدا او را به عنوان نامزد ریاست جمهوری معرفی کرد.

مایلی که خود را یک آنارکو سرمایه‌دار می‌نامد ، برای کاهش اندازه دولت و لغو بانک مرکزی آرژانتین تجمع کرده و ادعا می‌کند که این یک کلاهبرداری است ، او همچنین قصد دارد پزو آرژانتین را به دلار ایالات متحده کاهش دهد که شبیه السالوادور دوستدار بیت کوین است.

ائتلاف آزادی پیشروی مایلی (La Libertad Avanza) به عنوان جایی بین لیبرتارین و پوپولیست راست افراطی توصیف شده است ، مایلی همچنین بیت کوین را واکنشی در برابر کلاهبرداران بانک مرکزی خواند و ادعا کرد که ارزهای فیات به سیاستمداران اجازه می‌دهد تا آرژانتینی‌ها را با تورم کلاهبرداری کنند.

از سوی دیگر ، ماسا متعهد شده است که در صورت انتخاب شدن برای حل بحران طولانی مدت تورم آرژانتین ، یک ارزدیجیتال بانک مرکزی (CBDC) راه اندازی کند و ایده پذیرش دلار را از بین برده است ، این رای در حالی برگزار می شود که ۴۰ درصد از آرژانتینی ها با فقر و خستگی از بحران بدهی فزاینده این کشور مواجه هستند و تورم سالانه نیز به ۱۴۰ درصد نزدیک می شود.

آرژانتینی ها دوباره در ۱۹ نوامبر پای صندوق های رای خواهند رفت ، نامزدی که بیشترین آرا را به دست آورد ، برای یک دوره چهار ساله ریاست جمهوری را به دست خواهد آورد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

بیست − چهار =

طراحی ربات سفارشی