سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

درخواست قانون‌گذاران ایالات متحده برای بازنگری در قوانین پیشنهادی مالیات بر ارزهای دیجیتال

درخواست قانون‌گذاران ایالات متحده برای بازنگری در قوانین پیشنهادی مالیات بر ارزهای دیجیتال

درخواست قانون‌گذاران ایالات متحده برای بازنگری در قوانین پیشنهادی مالیات بر ارزهای دیجیتال

گروهی از نمایندگان فراحزبی مجلس ایالات متحده از وزارت خزانه‌داری خواسته‌اند تا طرح پیشنهادی مالیات بر دارایی‌های دیجیتالی خود را بازبینی کند. این قانون‌گذاران از آن دسته از وکلا حمایت می‌کنند که طرح مالیاتی پیشنهادی را خطرناک و برخلاف قانون می‌خوانند. پاتریک مک‌هنری، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان و ریچی تورس، نماینده کنگره، گروهی متشکل از ۹ قانون‌گذار را رهبری می‌کنند که در تلاش برای غیرقابل ‌اجرا‌خواندن الزام به ارائه گزارش مالیاتی هستند. این گروه در بیانیه‌ای خطاب به دستیار وزیر خزانه‌داری ایالات متحده نوشتند: «تعریف بسیار گسترده مقررات پیشنهادی از «کارگزار دارایی دیجیتال» و تعریف نارسا از «دارایی دیجیتال»، تهدیدی برای ادامه حیات بخش بزرگی از اکوسیستم ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است».

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

18 + 4 =

طراحی ربات سفارشی