سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

خطر در کمین کاردانو

خطر در کمین کاردانو

در بازار ارزهای دیجیتال، شاخص‌ها نقش زیادی در تعیین سلامت یک شبکه بلاک چینی دارند. شاخص‌ها و عملکرد کاردانو در سه ماهه سوم هم نشان می‌دهد که چالش‌های به خصوصی در این شبکه وجود دارد اما شرایط فعلی آن کاملاً تیره و تار نیست. برای مثال، میانگین کارمزد دلاری تراکنش‌های شبکه کاردانو با سقوطی ۲۹.۹ درصدی از ۰.۱۳ دلار به ۰.۱۰ دلار رسیده و نشان داده که هزینه استفاده از این شبکه کاهش یافته است.

کاهش فعالیتهای شبکه کاردانو

یکی از مهم‌ترین مشکلات کاردانو کاهش آدرس‌های فعال روزانه آن است. بین جولای (تیر) و سپتامبر (شهریور)، میانگین تعداد آدرس‌های فعال روزانه این شبکه ۳۹ درصد کاهش یافته و از ۵۸ هزار آدرس به ۴۱ هزار و ۱۳۷ آدرس رسیده است. این کاهش چشمگیر سوالاتی را در مورد توانایی کاردانو برای حفظ تعامل و کاربران آن ایجاد می‌کند.

اخبار لحظه‌ای ارزهای دیجیتال را از کانال زیر دنبال کنید

کارمزدهای مربوط به توکن بومی کاردانو (ADA) هم نسبت به سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ حدود ۳ درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، درآمد شبکه کاردانو هم حدود ۳۰ درصد سقوط کرده است. این مسئله می‌تواند نگرانی‌های زیادی را در مورد ثبات مالی کاردانو ایجاد کند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

10 + نه =

طراحی ربات سفارشی