سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

خرید لاماری ایما از بورس کالا

خرید لاماری ایما از بورس کالا

شرایط عرضه لاماری ایما در بورس کالا

بر اساس آخرین اطلاعیه بورس کالا، مجموعا ۵۵۰ دستگاه خودروی لاماری ایما روز سه‌شنبه مورخ ۰۴/۱۱/۱۴۰۱ در سه نماد عرضه خواهد شد. شرایط عرضه این خودرو در بورس کالا به شرح زیر است:

شرایط خرید خودرو لاماری ایما در بورس کالا

  • هر کد ملی تنها مجاز به خرید یک دستگاه خودرو از بورس کالا است.
  • حداقل سن برای خرید خودرو از بورس کالا، ۱۸ سال تمام است.
  • تنها اشخاص حقوقی مجاز به ثبت سفارش در این عرضه هستند.
  • ثبت سفارش برای افرادی که از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی خصوصی و دولتی خودرو خریده‌اند، امکان‌پذیر نیست.
  • ثبت سفارش برای اشخاصی که در دوره‌های قبلی عرضه خودرو در بورس کالا، موفق به خرید خودرو شده‌اند، امکان‌پذیر نیست.

نحوه ثبت سفارش لاماری ایما در بورس کالا

همانطور که در مقاله خرید خودرو از بورس کالا گفتیم، برای خرید خودرو از بورس کالا، علاوه‌بر کد بورسی، به کد معاملات بازار فیزیکی یا کد بورس کالا هم نیاز دارید. برای اطلاع از چگونگی دریافت کد معاملات بازار فیزیکی، می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

پس از دریافت کد بورس کالا، باید مراحل زیر طی شود:

  • مبلغ پیش‌پرداخت را به حساب وکالتی خود واریز کنید. در این عرضه، این مبلغ معادل ۵۰ درصد قیمت پایه خودرو است.
  • وارد سامانه آنلاین بورس کالا شده و درخواست خود را ثبت کنید. توجه فرمایید که در این سامانه باید به ترتیب گزینه‌های «خرید خودرو از بورس»، «خرید خودرو»، «ثبت سفارش اولیه» برای خودروی لاماری ایما را انتخاب کنید.
  • ثبت سفارش شما باید تا قبل از ساعت ۱۷ روز قبل از عرضه، انجام شود.

نحوه تعیین قیمت لاماری ایما در بورس کالا

پس از انجام مراحل بالا، درخواست شما به بخش معاملات کالای کارگزاری ارسال شده و در صورت کافی بودن تعداد عرضه، خودروی موردنظر با قیمت پایه خریداری می‌شود. در غیر این صورت، بازار وارد رقابت شده و قیمت نهایی بر اساس بالاترین قیمت پیشنهادی تعیین می‌شود.

درواقع خریدار باید حداکثر قیمت پیشنهادی خود را به کارگزار اعلام کند تا کارگزار رقابت را تا این قیمت، ادامه دهد. توجه کنید که قیمت پیشنهادی شما، قیمت خام بوده و قیمت نهایی شامل کارمزد، هزینه‌های جانبی و مالیات و عوارض نیز خواهد شد. بنابراین باید با احتساب این هزینه‌ها، حداکثر قیمت پیشنهادی خود را تعیین کنید.

جدول زیر قیمت نهایی را با احتساب ۱۳ درصد مالیات، ۰.۰۰۲۶ درصد کارمزد و هزینه‌های جانبی ۲۶۵,۲۸۲,۲۴۷ تومان، برای قیمت‌های مختلف، نشان می‌دهد.

۲۴۷۲۸۲۲۶۵ + ((۱+۰.۰۹+۰.۰۰۲۶۲) * قیمت معامله) = قیمت نهایی(تومان)

 


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و ربات آربیتراژ گودا و ربات آربیتراژ قودا و ربات آربیتراژ ghooda , ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


نحوه تسویه خرید ۲۰۷ دستی در بورس کالا

اگر موفق به خرید خودرو شُدید، مبلغ پیش‌پرداخت از حساب شما کسر می‌شود. شما حداکثر سه روز کاری فرصت دارید تا ما‌به‌التفاوت مبلغ معامله و پیش‌پرداخت را به همراه کارمزد، به حساب وکالتی خود واریز کنید.

پرداخت هزینه‌های جانبی و عوارض و مالیات باید از طریق سایت ایران‌خودرو انجام شود. بنابراین پس از انجام معامله باید در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو ثبت‌نام کرده و پروفایل خود را تکمیل کنید. سپس ضمن انتخاب نمایندگی و بیمه‌گر خود، برای پرداخت هزینه‌های مذکور اقدام کنید.

 

جریمه عدم تسویه یا فسخ معامله برای خرید خودرو از بورس کالا

همانطور که گفته شد، پس از انجام معامله، سه روز کاری فرصت دارید تا مابقی مبلغ معامله را به حساب وکالتی خود واریز کنید.

اگر در فاصله روزهای کاری چهارم تا ششم بعد از معامله، تسویه انجام نشود، خریدار باید بابت هر روز تأخیر، باید ۰/۲۵ درصد از ارزش معامله را به‌عنوان جریمه، پرداخت کند. مثلاً جریمه روز پنجم بعد از معامله، معادل ۰/۵ درصد از ارزش معامله است.

اگر تا پایان روز کاری ششم، تسویه صورت نگیرد، معامله فسخ شده و خریدار باید ۵/۵ درصد از ارزش معامله را به‌عنوان کارمزد و هزینه فسخ پرداخت کند.

همچنین در صورت رخ دادن هر یک از موارد زیر، با خریدار مطابق اطلاعیه عرضه، برخورد خواهد شد:

  • تأخیر در پرداخت هزینه‌های جانبی و مالیات و عوارض
  • عدم تشکیل به‌موقع پرونده نزد شرکت ایران خودرو
  • .وجود هرگونه نقص در اطلاعات خریدار یا کسری مدارک در پرونده

پس از انجام مراحل تسویه، می‌توانید خودرو را از محل انبار یا نمایندگی خود، تحویل بگیرید.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

19 + 16 =

طراحی ربات سفارشی