سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

حمایت مدیرعامل جی‌پی مورگان از ممنوعیت ارزهای دیجیتال

حمایت مدیرعامل جی‌پی مورگان از ممنوعیت ارزهای دیجیتال

حمایت مدیرعامل جی‌پی مورگان از ممنوعیت ارزهای دیجیتال

جیمی دیمون، رئیس و مدیرعامل جی‌پی مورگان، در نشست سالانه نظارت کمیته سنا در امور شهری، بانکی و مسکن بر شرکت‌های وال استریت، خواستار ممنوعیت ارزهای دیجیتال شد. او در این جلسه که رهبران رده بالای دنیای مالی در آن حضور داشتند، درباره این دسته از دارایی‌های جدید گفت: «اگر جای بودم، آن‌ها را منحل می‌کردم». او استدلال کرد که ماهیت نیمه‌ناشناس ارزهای دیجیتال، ظرفیت آن‌ها برای انتقال آنی پول و توانایی دورزدن سیستم‌های نظارتی سنتی مانند بررسی‌های ضد پول‌شویی، پروتکل‌های احراز هویت و تحریم‌های دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی، این دارایی‌ها را به پناهگاهی برای فعالیت‌های غیرقانونی تبدیل می‌کند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

4 × 4 =

طراحی ربات سفارشی