سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

حجم معاملات کاردانو ۸۰ درصد افزایش یافت

نحوه خرید کاردانو | بررسی کاردانو

حجم معاملات کاردانو ۸۰ درصد افزایش یافت

به گزارش کوین‌گلس توکن کاردانو شاهد افزایش خیره کننده ۸۰ درصدی حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته بوده که نشان دهنده تغییر قابل توجهی در پویایی بازار است. این داده‌ها افزایش قابل توجهی را در حجم معاملات آتی باز در کاردانو نشان می‌دهد که در مجموع نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار در مدت زمان مشخص شده است.

با گسترش دامنه به معاملات بازار نقدی، حجم کل معاملات توکن کاردانو تنها در روز گذشته از رقم چشمگیر ۱ میلیارد دلار فراتر رفته است.

بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، کاردانو که در حال حاضر جایگاه هشتمین دارایی دیجیتال بزرگ با ارزش بازار ۱۶.۱۶ میلیارد دلار را در اختیار دارد، همچنان یک بازیگر برجسته در بازار ارزهای دیجیتال است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

هشت + هفده =

طراحی ربات سفارشی