سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

جی‌پی مورگان: اتریوم در سال آینده احتمالاً عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین خواهد داشت

جی‌پی مورگان می‌گوید که رشد اخیر حوزه دیفای و NFT‌ها هنوز قطعی نیست

جی‌پی مورگان: اتریوم در سال آینده احتمالاً عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین خواهد داشت

جی‌پی مورگان انتظار دارد که اتریوم در سال ۲۰۲۴ عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال داشته باشد، اگرچه این بانک به‌طور کلی در مورد عملکرد بازار در سال آینده محتاط است. تحلیلگران این بانک به رهبری نیکولاس پانی‌گیرتزوگلو در یادداشتی نوشتند: «معتقدیم که اتریوم در سال آینده دوباره خود را تثبیت خواهد کرد و سهم بازار را در اکوسیستم ارزهای دیجیتال پس خواهد گرفت». آن‌ها افزودند: «کاتالیزور اصلی به‌روزرسانی EIP-4844 یا «پروتودنک‌شاردینگ» است که انتظار می‌رود در نیمه اول سال ۲۰۲۴ انجام شود». این تحلیلگران خاطرنشان کردند که این به‌روزرسانی به‌ویژه برای شبکه‌های لایه ۲ مانند آربیتروم و آپتیمیزم مفید است؛ زیرا به‌طور موقت یک فضای داده اضافی برای افزایش توان عملیاتی شبکه و کاهش هزینه تراکنش‌های شبکه‌های لایه ۲  فراهم می‌کند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

18 − سیزده =

طراحی ربات سفارشی