سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

جیم کرامر اعتراف کرد که در مورد بیت کوین اشتباه کرده است

جیم کرامر اعتراف کرد که در مورد بیت کوین اشتباه کرده است

جیم کرامر اعتراف کرد که در مورد بیت کوین اشتباه کرده است

جیم کرامر، تحلیلگر بازار و مدیر پیشین صندوق‌های پوشش ریسک، تلویحاً اعتراف کرد که در مورد بیت کوین اشتباه کرده است و گفته که در درخواست خود از سرمایه‌گذاران برای فروش این ارز دیجیتال شتاب‌زده عمل کرده است. او در طول برنامه خود در شبکه سی‌ان‌بی‌سی در پاسخ تماس گیرنده‌ای که در مورد خرید سهام در شرکت استخراج بیت کوین «کلین‌اسپارک» سؤال پرسیده بود، پاسخ داد که هرکسی که به بیت کوین علاقه دارد باید سرمایه گذاری خود را در آن افزایش دهد. کرامر در ۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۴ آذر ۱۴۰۱)، زمانی که بیت کوین با قیمت ۱۷٬۱۵۰ دلار معامله می‌شد، از سرمایه‌گذاران خواست تا تمام ارزهای دیجیتال خود را بدون توجه به ضرر آن بفروشند. از آن زمان تاکنون، قیمت بیت کوین حدود ۱۱۸درصد افزایش و اکنون در محدوده ۳۷٬۵۰۰ دلاری در نوسان است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

ده − سه =

طراحی ربات سفارشی