سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

جهش ۲۰۰درصدی قیمت یک استیبل کوین یورویی جدید در بایننس

جهش ۲۰۰درصدی قیمت یک استیبل کوین یورویی جدید در بایننس

جهش ۲۰۰درصدی قیمت یک استیبل کوین یورویی جدید در بایننس

استیبل کوین ای‌یورو (AEUR)، مدت کوتاهی پس از عرضه در بازار اسپات بایننس، شاهد افزایش ۲۰۰درصدی قیمت خود بود. قیمت جفت معاملاتی AEUR-USDT در روز سه شنبه به ۳.۲۵ دلار رسید که به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از قیمت پیش‌بینی‌شده آن در حدود ۱.۰۷ دلار بود. البته، این استیبل کوین به‌دلیل عرضه ۵ میلیونی آن در بایننس، نقدینگی محدودی داشت. یکی از سخن‌گویان بایننس دراین‌باره گفت: «تقاضای زیاد برای ای‌یورو از سوی جامعه، به‌ویژه کاربرانی که احتمالاً متوجه جایگاه آن به‌‌عنوان یک استیبل کوین نشده بودند، موجب انحراف قیمت آن شده است».

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

8 − هفت =

طراحی ربات سفارشی