سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

جفت ارز GBP/USD به قله اوایل سپتامبر رسید و در بازه معاملاتی توکیو روز دوشنبه به سطح ۱٫۲۶۴۴ رسید. جفت ارز GBP/USD روند صعودی خود را حفظ کرد و در حدود ۱٫۲۶۳۰ معامله شد. پوند استرلینگ (GBP) برای چهارمین روز متوالی در برابر دلار آمریکا (USD) قوی باقی می‌ماند که نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری اقتصاد بریتانیا در مواجهه با اقدامات سخت‌گیرانه بانک انگلستان (BoE) است. اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان، چالش بازگرداندن تورم به هدف ۲% را تأیید کرد و تأکید کرد که کاهش اخیر از ۶٫۷% به ۴٫۶% با کاهش قیمت انرژی مرتبط است. بیلی بر ضرورت کاهش تورم تأکید کرد و تأثیر نامطلوب بالقوه آن بر خانوارها را تشخیص داد و قیمت های بالاتر می تواند شرایط را بدتر کند. گزارش اخیر اداره سرشماری آمریکا به‌روزرسانی نگران‌کننده‌ای را ارائه کرد که نشان‌دهنده کاهش شدید فروش خانه‌های جدید در ماه اکتبر است که به دلیل افزایش نرخ‌های وام مسکن نسبت داده می‌شود. این داده ها کاهش ۵٫۶%ی را نشان می دهد و فروش آن به ۶۷۹۰۰۰ دستگاه رسیده است که کمتر از توافق بازار ۷۲۵۰۰۰ است. در حوزه انتظارات بازار، معاملات آتی بازار پول حاکی از کاهش ۲۵ واحدی نرخ پیش‌بینی شده توسط BoE در سپتامبر سال آینده است. در مقابل، در مورد فدرال رزرو، معامله گران تقریباً ۸۵ واحد کاهش در سال ۲۰۲۴ را کاملاً در نظر گرفته اند. روز سه‌شنبه قرار است دیوید رامسدن، معاون بازار و بانکداری BoE سخنرانی کند و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند. در همین حال، در آمریکا، داده های مهمی مانند شاخص قیمت مسکن و اعتماد مصرف کننده CB منتشر خواهد شد. علاوه بر این، چندین سخنرانی از مقامات فدرال رزرو در دستور کار قرار دارد که بینش های ارزشمندی را در مورد چشم انداز بانک مرکزی در مورد چشم انداز اقتصادی ارائه می دهد.

جفت ارز GBP/USD به قله اوایل سپتامبر رسید و در بازه معاملاتی توکیو روز دوشنبه به سطح 1.2644 رسید. جفت ارز GBP/USD روند صعودی خود را حفظ کرد و در حدود 1.2630 معامله شد. پوند استرلینگ (GBP) برای چهارمین روز متوالی در برابر دلار آمریکا (USD) قوی باقی می‌ماند که نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری اقتصاد بریتانیا در مواجهه با اقدامات سخت‌گیرانه بانک انگلستان (BoE) است. اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان، چالش بازگرداندن تورم به هدف 2% را تأیید کرد و تأکید کرد که کاهش اخیر از 6.7% به 4.6% با کاهش قیمت انرژی مرتبط است. بیلی بر ضرورت کاهش تورم تأکید کرد و تأثیر نامطلوب بالقوه آن بر خانوارها را تشخیص داد و قیمت های بالاتر می تواند شرایط را بدتر کند. گزارش اخیر اداره سرشماری آمریکا به‌روزرسانی نگران‌کننده‌ای را ارائه کرد که نشان‌دهنده کاهش شدید فروش خانه‌های جدید در ماه اکتبر است که به دلیل افزایش نرخ‌های وام مسکن نسبت داده می‌شود. این داده ها کاهش 5.6%ی را نشان می دهد و فروش آن به 679000 دستگاه رسیده است که کمتر از توافق بازار 725000 است. در حوزه انتظارات بازار، معاملات آتی بازار پول حاکی از کاهش 25 واحدی نرخ پیش‌بینی شده توسط BoE در سپتامبر سال آینده است. در مقابل، در مورد فدرال رزرو، معامله گران تقریباً 85 واحد کاهش در سال 2024 را کاملاً در نظر گرفته اند. روز سه‌شنبه قرار است دیوید رامسدن، معاون بازار و بانکداری BoE سخنرانی کند و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند. در همین حال، در آمریکا، داده های مهمی مانند شاخص قیمت مسکن و اعتماد مصرف کننده CB منتشر خواهد شد. علاوه بر این، چندین سخنرانی از مقامات فدرال رزرو در دستور کار قرار دارد که بینش های ارزشمندی را در مورد چشم انداز بانک مرکزی در مورد چشم انداز اقتصادی ارائه می دهد.

جفت ارز یورو/دلار آمریکا برای چهارمین روز متوالی در روند صعودی معامله می شود و به قله ۱۱ آگوست در روز سه شنبه در بازه معاملاتی توکیو صعود می کند. قیمت‌های نقطه‌ای در حال حاضر حول منطقه ۱٫۰۹۶۰ درحال نوسان هستند و به نظر می‌رسد که در پی تعصب رایج فروش دلار آمریکا (USD) روند صعودی اخیر را که به خوبی تثبیت شده است، طولانی کند.

شاخص دلار آمریکا  (DXY)، که دلار را در برابر سبدی از ارزها ردیابی می‌کند، به کف سه ماه اخیر سقوط می‌کند و با پذیرش فزاینده مبنی بر اینکه فدرال رزرو  کمپین تشدید سیاست‌های خود را به پایان رسانده، همچنان تحت تاثیر قرار می‌گیرد. علاوه بر این، افزایش احتمال کاهش زودهنگام نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سال ۲۰۲۴ در مقایسه با بانک مرکزی اروپا (ECB) عامل دیگری است که به‌عنوان بادی برای جفت ارز یورو/دلار آمریکا عمل می‌کند.

قیمت گذاری فعلی بازار نشان می دهد که بانک مرکزی آمریکا ممکن است از اوایل مارس ۲۰۲۴ سیاست کاهشی را آغاز کند. در مقابل، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، روز دوشنبه تکرار کرد که مبارزه برای مهار رشد قیمت هنوز انجام نشده است و سرمایه گذاران را مجبور می کند تا انتظارات خود را کاهش دهند. حرکت بعدی بانک مرکزی کاهش نرخ بهره است. این به نوبه خود، چشم‌انداز مثبت جفت یورو/دلار آمریکا را تأیید می‌کند و از چشم‌اندازهای حرکتی بیشتر حمایت می‌کند.

فعالان بازار اکنون به دنبال انتشار وضعیت آب و هوای مصرف کننده GfK آلمان هستند تا پیش از شاخص اعتماد مصرف کننده آمریکاه هیئت کنفرانس هیئت مدیره کنفرانس، انگیزه خاصی داشته باشد. جدای از این، سخنرانی تعداد زیادی از اعضای بانفوذ FOMC بر پویایی قیمت دلار تأثیر می گذارد و انگیزه ای برای جفت EUR/USD ایجاد می کند. در همین حال، پس‌زمینه بنیادی فوق‌الذکر نشان می‌دهد که مسیر کمترین مقاومت برای قیمت‌های نقدی به سمت بالا باقی می‌ماند.

با این حال، معامله‌گران صعودی ممکن است از شرط‌بندی تهاجمی قبل از انتشار داده‌های تورم کلیدی منطقه یورو و آمریکاه در این هفته خودداری کنند. قرار است ارقام اولیه تورم مصرف کننده آلمان و اسپانیا در روز چهارشنبه منتشر شود. به دنبال آن، گزارش شاخص CPI منطقه یورو در روز پنجشنبه و شاخص اصلی قیمت PCE آمریکاه – شاخص تورم ترجیحی فدرال رزرو – در روز پنجشنبه، که به نوبه خود جفت EUR/USD را در کوتاه مدت به حرکت در می آورد، دنبال می شود.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

9 − 4 =

طراحی ربات سفارشی