سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

جست‌وجوی واژه «AI» در گوگل در سال ۲۰۲۳ از «Bitcoin» و «Crypto» پیشی گرفته است

رشد ۸۲۶درصدی جست‌وجوی عبارت «Buy Bitcoin» در میان کاربران بریتانیایی گوگل

جست‌وجوی واژه «AI» در گوگل در سال ۲۰۲۳ از «Bitcoin» و «Crypto» پیشی گرفته است

داده‌های گوگل ترندز نشان می‌دهد که علاقه کاربران گوگل به جست‌وجوی واژه «AI» در سال میلادی جاری بسیار بیشتر از «Bitcoin» و «Crypto» بوده است. طبق این داده‌ها، جست‌وجو برای واژه‌های انگلیسی «بیت کوین» و «کریپتو» از سال ۲۰۲۰ بیشتر از جست‌وجوهای واژه انگلیسی «هوش مصنوعی»‌بوده، اما این روند از اوت ۲۰۲۲ (مرداد ۱۴۰۱) تغییر کرده است. البته، جست‌وجو برای «AI» هم‌زمان با راه‌اندازی چت جی‌پی‌تی توسط شرکت اوپن ای‌آی در نوامبر ۲۰۲۲ (آبان ۱۴۰۱) به اوج خود رسیده است. شایان ذکر است که جست‌وجو برای واژه «هوش مصنوعی» در میان کاربران فارسی زبان نیز از اوایل مه ۲۰۲۳ (اردیبهشت ۱۴۰۲) از جست‌وجو واژه «بیت کوین» پیشی گرفته است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

سه × پنج =

طراحی ربات سفارشی