سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

توکنی در رادار تریدرها؛ نسخه جدید استیکینگ چین لینک تا پایان سال عرضه می‌شود

توکنی در رادار تریدرها؛ نسخه جدید استیکینگ چین لینک تا پایان سال عرضه می‌شود

امروز قیمت چین لینک با انتشار خبر عرضه نسخه ۰.۲ استیکینگ آن به همراه رشد قیمت بیت کوین توانست به بالاتر از ۱۰ دلار افزایش یابد.

به گزارش والکس و به نقل از کوین گپ، مدتیست توکن چین لینک در رادار سرمایه‌گذارها و تریدرهای فضای کریپتو قرار گرفته و نظر همگان را به خود جلب کرده است. این در حالیست که بامداد امروز تیم توسعه این پروژه از عرضه نسخه ۰.۲ استیکینگ Chainlink تا پایان سال میلادی خبر داده است.

به گفته این تیم، این به‌روزرسانی مزایی همچون پاداش‌های نقدشونده برای سپرده‌گذاران به همراه خواهد داشت. علاوه بر استیکینگ جدید چین لینک، معماری ماژولار آن برای لینک می‌تواند یک گزینه جذاب دیگر تلقی شود.

توکن چین لینک با نماد LINK اکنون در رتبه ۱۲ بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. با رشد ۶.۲۳ درصدی حجم معاملات آن در یک روز گذشته، چین لینک توانسته است بیش از ۳۳٪ در یک هفته گذشته رشد قیمت داشته باشد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

دو + 3 =

طراحی ربات سفارشی