سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

تغییرات جدید ره‌آورد در قسمت ارزها

تغییرات جدید ره‌آورد در قسمت ارزها

به درخواست بسیاری از کاربران، از امروز دو تغییر عمده در قسمت ارز‌های داخلی سایت ره‌آورد به‌وجود آمده است.

 

  • تغییر اول اضافه شدن قیمت لحظه‌ای ۲۵ ارز جدید است. همانطور که می‌دانید تا کنون فقط قیمت ۷ ارز مهم مثل دلار، یورو، پوند و … در سایت قابل‌مشاهده بود. ولی از امروز چندین ارز دیگر از جمله درام ارمنستان، افغانی افغانستان، ریال عربستان، کرون سوئد، دلار سنگاپور، پوند سوریه، بات تایلند، لاری گرجستان، کرون دانمارک، دلار کانادا، دینار بحرین، منات آذربایجان، دلار استرالیا، دلار هنگ کنگ، ین ژاپن، دینار کویت، رینگیت مالزی، کرون نروژ، دلار نیوزلند، ریال عمان، روپیه پاکستان، ریال قطر و … به سایت اضافه شده است.

برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


  • تغییر دوم در منابعی است که ره‌آورد قیمت را از آنها دریافت می‌کند. در روش جدید قیمت‌گذاری قیمت هر ارز از چندین منبع مختلف دریافت می‌شود و با توجه به چند پارامتر، از جمله مقایسه قیمت و کیفیت اطلاع‌رسانی سایت مرجع در روز جاری، دقیق‌ترین قیمت انتخاب و در سایت ره‌آورد درج می‌شود. این کار با فناوری هوش مصنوعی انجام می‌شود و طی مدتی که به‌صورت آزمایشی انجام شده هیچگونه خطایی در آن مشاهده نشده است. بنابراین قیمت‌هایی که به‌دست می‌آیند بسیار قابل اتکا هستند.

 

با این تغییر، همانطور که ممکن است خودتان در سایت مشاهده کرده باشید از امروز همه قیمت‌ها اصلاح شدند و یک کندل بزرگ را تشکیل دادند که ناشی از اصلاح قیمت در سایت است. به‌عنوان مثال قمیت دلار که تا دیروز از سایت دیگری دریافت می‌شد، در محدوده ۲۸۲۵۰ تومان بود که قیمت واقعی را نشان نمی‌داد. ولی از امروز و با تغییراتی که اعمال شده است، قیمت دلار در محدوده ۲۹۳۰۰ تومان درج شده است که قیمت واقعی بازار است.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

19 + دوازده =

طراحی ربات سفارشی