سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

ترکیب فیبوناتچی با حمایت و مقاومت

نسبت های فیبوناچی + نحوه عملکرد

همانند آنچه که در مقاله قبلی به نام نسبت های فیبوناتچی در معامله گری توضیح دادیم، استفاده از سطوح فیبوناتچی می تواند بسیار به طرز فکر شخص وابسته باشد. با این حال راههایی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا شانس را به سمت خود متمایل سازید. در حالی که ابزار فیبوناتچی بسیار مفید است، ولی نباید به تنهایی استفاده نمود.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


تا حدودی مانند مقایسه ی آن با فوق ستاره ی اتحادیه ملی بسکتبال کوبی بریانت است. کوبی یکی از بهترین بازیکنان تمامی دوره ها است، ولی حتی وی نیز نمی توانست آن مقام ها را به تنهایی کسب کند، او به کمی پشتیبانی نیاز دارد.

به طور مشابهی ابزار فیبوناتچی باید به صورت ترکیبی با ابزارهای دیگر استفاده شود. در این بخش اجازه دهید آنچه تاکنون آموخته اید را اتخاذ کنیم و سعی کنیم آن ها را برای کمک به خودمان خودمان به منظور تشخیص برخی مقدمه چینی های تجاری مطلوب با هم ترکیب کنیم. کاملا آماده اید؟ اجازه دهید شروع کنیم!

بهترین راه، ترکیب فیبوناتچی با حمایت و مقاومت

یکی از بهترین راه ها برای استفاده از ابزار فیبوناتچی تشخیص سطوح حمایت و مقاومت بالقوع می باشد و مشاهده اینکه آیا آن ها با سطوح فیبوناتچی اصلاحی هم راستا هستند.

اگر سطح فیبوناتچی پیش تر، سطح حمایت و مقاومتی باشد و شما آن ها را با دیگر مناطق قیمتی که بسیاری از دیگر معامله گران در حال تماشای ان ها هستند، ترکیب کنید، سپس شانس بالا رفتن قیمت در این مناطق بسیار بالاتر هستند.

بیایید به این مثال نگاه کنید که چگونه می توانید سطوح حمایت و مقاومت با سطوح فیبوناتچی ترکیب کنید. در زیر نمودار روزانه ای دلار آمریکا – فرانک سوئیس ارائه می شود.

 

همانطور که مشاهده می کنید، اخیرا در روندی صعودی بوده است. به همه آن شمع های سبز نگاه کنید. شما هستید که تصمیم می گیرید که می خواهید از USDCHF طولانی بهره ببرید. ۱۱ ژانویه برای نوسان کم و سقف قیمت در ۱٫۰۸۹۹ در تاریخ ۱۹ فوریه برای نوسان زیاد استفاده می کنید. حال نمودار شما با این همه سطوح فیبوناتچی بسیار زیبا به نظر می رسد.

 

حالا که چارچوبی برای افزایش احتمال پیدا کردن ورودی یکپارچه داریم، می توانیم به سوال (از کجا باید وارد شوید؟) پاسخ دهیم. اگر نیم نگاهی به عقب کنید خواهید دید که قیمت ۱٫۰۵۱۰ سطح مقاومت خوبی در گذشته بوده و اتفاقا با سطح اصلاحی ۵۰% هم راستاست. حالا که آن شکسته است می تواند به حمایت تبدیل شود و جای خوبی برای خرید باشد.

 

اگر در جایی اطراف سطح ۵۰% فیبوناتچی سفارش معامله دهید بسیار راضی خواهید بود. لحظات بسیار متشنجی به خصوص در محک دوم سطح حمایت در ۱ آوریل ممکن است وجود داشته باشند. قیمت تلاش کرد از سطح حمایت عبور کند. اما موفق به نزدیک شدن در زیر آن نمی شود. در نهایت این جفت ارز نوسان بالای قبلی را بشکند و روند صعودی خود را ادامه دادند.

برای روند نزولی می توانید همین تنظیمات را هم انجام دهید. نکته این است که باید به دنبال سطوح قیمتی که در گذشته مورد توجه بوده اند، باشید. اگر در مورد آن قکر کنید شانس بیشتری وجود دارد که قیمت از سطوح بالا رود. چرا؟ اولا همانطور که قبلا در دسته ۱ بحث کردیم، سطوح حمایت و مقاومت قبلی مناطق خوبی برای خرید یا فروش می باشند چرا که دیگر معامله گران نیز مانند عقاب به این سطوح چشم دوخته اند.

دوما از آن جا که می دانیم بسیاری از معامله گران نیز از ابزار فیبوناتچی استفاده می کنند. آن ها ممکن است به دنبال موقعیتی برای پرش در این سطوح فیبوناتچی می باشند.

در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت از آن سطوح بالاتر خواهد رفت، حداقل می توانید در مورد تجارت خود مطمئن تر باشید. در نهایت در این اعداد قدرت خاصی وجود دارد.

به یاد داشته باشید که کلا تجارت با احتمالات سر و کار دارد. اگر به آن دسته از معاملاتی که احتمال بالاتری دارند، تعلق دارید پس در دراز مدت شانس بهتری خواهید داشت که پیشرو گردید.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


 

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

2 × 3 =

طراحی ربات سفارشی