سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

تحولات جدید کاردانو چیست؟ سرعت قطار پیشرفت بیشتر شد!

تحولات جدید کاردانو چیست؟ سرعت قطار پیشرفت بیشتر شد!

در طول این هفته و پس از اجلاس سران کاردانو در سال ۲۰۲۳ در دبی، تحولات مهمی رخ داد. بر اساس گزارشات منتشرشده، در مجموع ۱۴۸ پروژه در شبکه کاردانو راه‌اندازی شده که ۷۸ میلیون تراکنش را در این شبکه به‌ همراه داشته است.

پیشرفت تیم کاردانو در پروتکل میتریل (Mithril) در تمرکززدایی مفهوم همتا به همتای (P۲P) خود، به افزایش فعالیت تراکنش‌ها با افزایش سرعت و کارایی بیشتر کمک کرد.

این توسعه نقش مهمی در پیشی گرفتن کاردانو از پولکادات از نظر فعالیت‌های توسعه‌ای، ایفا کرد. توسعه‌ دیگر در شبکه کاردانو مربوط به کیف پول جدید لیس (Lace) بود. این کیف پول در واقع برای تسهیل انجام عملیات استیکینگ در کاردانو ایجاد شده است. این کیف پول در این نشست، همکاری خود را با اینپوت اوتپوت (Input Output) اعلام کرد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!

تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی! 

شروع

با توجه به امکان استیکینگ در کیف پول لیس، آنها خبر از چند ویژگی جدید دادند که ممکن است هفته آینده در کیف پول Lace قابل دسترس باشد. در پایان، اینپوت اوتپوت، از پیوستن ۱۵۰ نفر از اعضا به Interesect خبر داد.

در واقع Intersect یک سازمان مبتنی بر اعضا برای اکوسیستم است که وظیفه دارد از تداوم پروژه و توسعه آن در آینده اطمینان حاصل کند. با این ثبت‌نام‌ها، کاردانو ممکن است اکنون به مجموعه دیگری از توسعه‌دهندگان مجهز شود که می‌توانند رشد آن را تقویت کنند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

شانزده − 14 =

طراحی ربات سفارشی