سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

تحلیل تکنیکال و آنچین بیت کوین؛ بررسی حمایت‌ها و مقاومت‌های کلیدی BTC

تحلیل تکنیکال و آنچین بیت کوین؛ بررسی حمایت‌ها و مقاومت‌های کلیدی BTC

با وجود رشد ۱۲۰ درصدی قیمت بیت کوین در سال جاری، به نظر می‌رسد هنوز ترس از دست دادن فرصت، جامعه کاربران را در بر نگرفته است. در این شرایط، تحلیلگران به بررسی امواج HODL و RHODL، شاخص NUPL، باندهای سنی معاملات بیت کوین، حمایت‌های قیمتی و تست مجدد سطوح پایین‌تر پرداخته‌اند که در ادامه به آنها می‌رسیم.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، معمولا تراکنش‌هایی که با هدف کسب سود انجام می‌شوند از تغییر روند سوددهی گروه‌های مختلف هولدرها در آینده خبر می‌دهد، با این حال یکی از تحلیلگران می‌گوید: «هنوز در اول راه هستیم».

با وجود افزایش ۱۲۰ درصدی قیمت بیت کوین در سال جاری، ترس از دست دادن فرصت بهره‌گیری از بازار صعودی بیت کوین (FOMO) هنوز در بین کاربران همه‌گیر نشده است.

فهرست مطالب

سطح ۳۰،۹۰۰ دلار بیت کوین می‌تواند کف قیمت محلی آن باشد

بیت کوین برای بسیاری از معامله‌گران این حس را ایجاد کرده که تست مجدد حمایت آن می‌تواند قدم بعدی باشد، اما قدرت قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال بر آلت کوین‌ها می‌چربد.

بیت کوین پس از بازگشایی بازار وال استریت در تاریخ ۱۶ نوامبر به قیمت ۳۶ هزار دلار رسید و تحلیل‌گران به ریزش عمیق‌تر قیمت امیدوار بودند. قیمت BTC در حال حاضر اندکی رشد داشته و همچنان زیر سطح ۳۶،۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

شرکت‌‌های مطرح تحلیلی به دنبال دلیل کاهش قیمت‌ بیت کوین به زیر سطح ۳۶،۶۰۰ دلار بوده‌اند.

عملکرد بیت کوین پس از عدم موفقیت خود در ایجاد بریک اوتی به فراتر از سقف ۱۸ ماهه قیمت در طول هفته گذشته، برای فعالین این بازار که برخی از آنها امیدوار بودند شاهد اصلاح جدیدی برای تست مجدد سطوح پایین‌تر باشند، چندان الهام‌بخش نبود.

Material Indicators، منبع مانیتورینگ بازار کریپتو در بخشی از بررسی روزانه خود در پلتفرم X نوشت:

خوشحال می‌شویم که رالی اخیر قیمت، سفر رفت و برگشت خود به ۳۵ هزار دلار را تکمیل کند. حتی از دیدن تست مجدد سطح ۳۳ هزار دلار خوشحال‌تر هم خواهیم شد.

در حال حاضر، اسکرین شاتی که از اوردر بوک بیت کوین در برابر دلار آمریکا (BTC/USDT) دریافت شده نشان می‌دهد که حمایت رو به رشدی از سوی خریداران در سطح قیمت ۳۵ هزار دلار وجود دارد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

2 × چهار =

طراحی ربات سفارشی