تحلیلگران معتقدند اتریوم فاقد یک «شعار جذاب و روان» است که بتواند نسل بیبی بومر (افراد متولد بین سالهای ۱۹۴۶ تا ۱۹۶۴) را به سمت صندوقهای قابل معامله بورسی (ETF) اتریوم جذب کند. جیمز چک از گلسنود گفت: «اتریوم بهرغم سالها تلاش، هنوز شعاری برای جذب ندارد.»
اریک بالچوناس تحلیلگر بلومبرگ اشاره کرد یکی از چالشهای ETF های معاملات اسپات اتر این است که هدفشان را برای نسل ۶۰ تا ۸۰ ساله به شکل روان و قابل درک توضیح دهند؛ چیزی مانند شعار بیت کوین طلای دیجیتال است. برخی معتقدند راحت ترین راه توضیح تفاوت بیت کوین و اتریوم این است که به آنها به عنوان شرکتهای نرم افزاری نگاه شود که از نرم افزار به شیوه های مختلف استفاده میکنند.
دیدگاهها (0)