سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

تبدیل شدن به یک معامله گر موفق چقدر زمان می برد؟

تبدیل شدن به یک معامله گر موفق چقدر زمان می برد؟

یکی از بیشترین سوالاتی که از طریق ایمیل از ما پرسیده می شود “زمان دقیق تبدیل شدن به یک معامله گر موفق” هست، با این که این یک سوال بسیار معمول برای یک معامله گر تازه کار است، از دید یک تریدر با تجربه این طور به نظر می رسد که فرد نیاز به دانش و تجربه بیشتری دارد.

همانند تمام موضوعات دیگر در زندگی، اگر بیش از حد تمرکز خود را بر روی مقصد معطوف کنید و مسیر را فراموش کنید، حواستان از مسائل مهم تر پرت خواهد شد و نحوه ی بدست آوردن چیزی که می خواهید به دست آورید را از یاد خواهید برد. بنابراین طرح این سوال که ” چقدر زمان می برد تا به یک تریدر موفق تبدیل شوم؟” سوال غلطی است و به جای آن سوالات مناسبی وجود دارد که ما به شما کمک خواهیم کرد جواب آن ها را پیدا کنید…

سوالات مناسبی که باید پرسیده شود…

یک تریدر برای موفقیت و سودآوری چه کارهایی باید انجام دهد؟

اولین و مهمترین سوالی که باید از خود بپرسید این است که ” به عنوان یک معامله گر چه کارهایی باید انجام دهم تا به موفقیت در معاملات خودم دست پیدا کنم؟”. این سوال بسیار مهم تری از آن سوالی است که در متن این مقاله آورده شده است.

دلیل این که می گوییم اهمیت این سوال بیشتر است این است که تا زمانی که ندانید چگونه باید معامله گر موفقی شوید، مطرح کردن زمان آن بی معنی است! اگر ندانید چگونه در بازارهای مالی درست معامله کنید، یقینا سود نخواهید کرد. به همین دلیل اولین چیزی که نیاز دارید نحوه ی درست معامله کردن است.

ما یک سری دوره ی آموزشی آماده کرده ایم که به مرور زمان کامل خواهد شد. این دوره ها به شما برای ورود به دنیای معامله گری کمک خواهند کرد و شما را از ابتدا در مسیر صحیح قرار خواهند داد.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


آموزش سرمایه گذاری در بورس و اوراق بهادار

آموزش  فارکس

پس نهایتا چقدر طول خواهد کشید؟

می توانم حدس بزنم که الان با خود می گویید” اوکی! همه ی این هایی رو که گفتی قبول داریم، اما بالاخره بهمون نگفتی چقدر طول می کشه تا تو معاملاتمون موفق بشیم!” بسیار خب! به شما بهترین و دقیق ترین جواب را می دهم. جواب این سوال این است که هیچ زمان مشخصی وجود ندارد چون توانایی ها واستعدادهای افراد مختلف متفاوت است.

کاملا متوجه ام که این دقیقا آن چیزی نیست که به دنبال شنیدنش بودید و شروع به خواندن این مقاله کردید اما عین واقعیت است و مطمئن باشید هرکسی که غیر از این جوابتان را داد حتما یک ریگی به کفشش هست و قصد شومی را در سر می پروراند!

بنابراین مدت زمانی که برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق نیاز است منحصرا به توانایی ها و استعداد های خودتان بستگی دارد. برخی از افرادی که من معامله گری را یادشان دادم به سرعت موضوعات مختلف را درک می کردند و با توانایی خارق العاده ای تمامی آن ها را اجرا می کردند اما برخی نیز بودند که باید زحمت زیادی می کشیدند تا تمامی مباحث آموزش داده شده را به منصه ی ظهور برسانند. به عبارتی دیگر ذهن برخی از افراد برای معامله گری خلق شده اما این به این معنی نیست که دیگرانی که استعداد معامله گری ندارند نمی توانند یا نباید معامله کنند. بلکه می بایست زمان و انرژی بیشتری خرج کنند تا به همان موفقیت ها دست پیدا کنند.

نهایتا می خواهم یک سری فوت کوزه گری در این مورد با شما در میان بگذارم قبل از اینکه این مبحث را تمام کنم…

طمع و پرتوقعی شما را در بازارهای مالی سلاخی خواهند کرد! زیرا این دو ویژگی سبب می شود تا در بازار همانند خوک معامله کنید ( بلانسبت!) به یاد داشته باشید که گاوها ( Bulls ) دربازار سود می کنند، خرس ها ( Bears ) نیز در بازار سود می کنند اما خوک ها در بازار سلاخی می شوند. این یک ضرب المثل قدیمی است که از گذشته های نه چندان دور در وال استریت بین معامله گران نقل می شود  که امروزه نیز بسیار در بازارهای مالی کاربرد دارد. هنگام معامله گری همواره این ضرب المثل را به یاد داشته باشید.

فضای ذهنی فردی که سوال ” چقدر طول می کشد تا معامله گر موفقی شوم؟” را می پرسد بسیار محدود است. این محدودیت می تواند مانع گسترش توانایی های ذهنی و پیشرفت علمی و تجربی معامله گر در مارکت شود. سوالی که محتوایش مدت زمان موفق شدن در مارکت باشد تنها ناشی از طمع ورزی است. وقتی شما فقط بر موضوع طمع تمرکز می کنید ذهن محدود می شود، طمع ورزی زیاد می شود و همین دلیلی می شود برای ارتکاب خطاهای غیرقابل جبران در معامله گری همانند معامله بیش از حد ( Over trading )، ریسک کردن بیش از حد مجاز برروی یک معامله و غیره. این اشتباهات منجر به از دست دادن سرمایه خواهند شد و شما را از هدف اصلیتان که همان موفقیت در معامله گری است دور خواهد کرد.

بنابراین حتما به خاطر داشته باشید که توجه تنها برروی هدف ( تبدیل شدن به یک معامله گر موفق ) در نهایت باعث ضررده شدن معاملاتتان خواهد شد در حالی که تمرکز کردن برروی مسیر هدف، یادگیری صحیح معامله گری و درست معامله کردن شما را سریعتر از آن چیزی که فکر می کنید به هدفتان نزدیک خواهد کرد.

درصورتی که سوالی در این رابطه دارید در زیر این مقاله کامنت بگذارید، ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم!

همچنین می توانید از طریق ایمیل و فرم تماس با ما در ارتباط باشید.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


 

طراحی ربات سفارشی