سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

تاریخ کلیدی بعدی در پرونده ریپل مشخص شد؛ SEC به دنبال چیست؟

تاریخ کلیدی بعدی در پرونده ریپل مشخص شد؛ SEC به دنبال چیست؟

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) را به عنوان تاریخ کلیدی بعدی در پرونده شکایت علیه ریپل اعلام کرد. پس از پیروزی‌های متوالی ریپل در این پرونده حقوقی، اکنون SEC به دنبال چیست؟

به گزارش والکس و به نقل از coingape، کمیسیون بورس و اوراق بهادار از ادامه شکایت خود علیه برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse) و کریس لارسن (Chris Larsen) مدیران ارشد ریپل صرف نظر کرد و مدیران این شرکت از اتهامات وارده تبرئه شدند. این یک پیروزی دیگر برای XRP به حساب می‌آید اما به معنای تسلیم SEC نیست.

علی‌رغم رد اتهامات علیه مدیران ارشد ریپل، کمیسیون بورس و اوراق بهادار همچنان به احتمال زیاد به دنبال حل و فصل حکم نهادی در این پرونده است. بر همین اساس SEC یک جلسه مهم را در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برنامه‌ریزی کرده و درخواستی را برای قاضی آنالیسا تورس (Analisa Torres.) ارسال کرده است. این جلسه نقش مهمی در تعیین گام‌های بعدی این نبرد حقوقی دارد.

در طول این جلسه برنامه‌ریزی شده، کمیسیون و ریپل در مورد موضوعات معلق و مورد اختلاف بحث خواهند کرد اما به طور خاص تمرکز بر این خواهد بود که چه راهکارهایی برای رسیدگی به تخلفات ادعایی بخش ۵ وجود خواهد داشت.

بخش ۵ قانون اوراق، تاکید می‌کند که اوراق بهادار قبل از فروش به عموم، از جمله سرمایه‌گذاران نهادی باید در SEC ثبت شوند. سوال این است که آیا ریپل طبق این قانون یک اوراق بهادار به حساب می‌آید یا نه و اگر ریپل شامل قوانین اوراق بهادار می‌شود آیا این شرکت مقررات مربوطه را نقض کرده است؟ در واقع کمیسیون با پیش کشیدن قانون بخش ۵ قصد دارد تا فروش ریپل به سرمایه‌گذاران نهادی را به عنوان یک تخلف معرفی کند.

مدیران ریپل خاطرنشان کرده‌اند که تحولات اخیر لزوما به معنای حل و فصل قریب الوقوع نیست. درست است که در هر مرحله از این دادگاه طرفین می‌توانند سازش کنند اما توافق بر سر این موضوع نیز پیچیدگی‌های حقوقی خاصی دارد.

قبلا ریپل یک پیروزی دیگر نیز به دست آورده بود، جایی که قاضی حکم داد که فروش ریپل در پلتفرم‌های تجاری ثانویه، اوراق بهادار نیست. این حکم تاثیر مثبتی بر وضعیت قیمت ریپل به عنوان یک دارایی داشته و آن را برای جامعه، صرافی‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات در صنعت کریپتو جذاب‌تر کرده است. بدون شک رای نهایی در این پرونده حقوقی برای صنعت کریپتو و بازار ارزهای دیجیتال بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

پنج − 2 =

طراحی ربات سفارشی