سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

بیش از ۵۰ میلیون دلار ریپل توسط دو نهنگ بزرگ این توکن منتقل شد

بیش از ۵۰ میلیون دلار ریپل توسط دو نهنگ بزرگ این توکن منتقل شد

بیش از ۵۰ میلیون دلار ریپل توسط دو نهنگ بزرگ این توکن منتقل شد

طبق گزارش Whale Alert، یک ردیاب داده ارزهای دیجیتال، تراکنش های بزرگ ریپل در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده است. Whale Alert دو تراکنش بزرگ ریپل را گزارش کرد: یکی توسط ریپل و دیگری توسط یک نهنگ ارز دیجیتال ناشناس انجام شده است. ابتدا ریپل ۶۰ میلیون توکن خود را جابه‌جا کرد. ارزش این توکن‌های جابه‌جا شده با قیمت کنونی ارزش ۳۶,۶۴۳,۲۱۹ دلاری داشتند که توسط ریپل به یک کیف پول ناشناخته منتقل شده است. در اقدامی دیگر، ۲۳,۹۰۰,۰۰۰ ریپل به ارزش ۱۴,۶۳۹,۲۱۲ دلار از یک کیف پول ناشناخته به صرافی Bitstamp منتقل شد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

دوازده − 7 =

طراحی ربات سفارشی