سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

بیش از ۳۴۶ میلیون دلار سرمایه در هفته گذشته وارد ETPهای بیت‌کوین و اتریوم شده است

بیش از ۳۴۶ میلیون دلار سرمایه در هفته گذشته وارد ETPهای بیت‌کوین و اتریوم شده است

بیش از ۳۴۶ میلیون دلار سرمایه در هفته گذشته وارد ETPهای بیت‌کوین و اتریوم شده است

بر اساس آخرین داده‌های CoinShares، هفته گذشته حجم قابل توجه‌ای سرمایه به محصولات سرمایه‌گذاری قابل معامله دارایی دیجیتال (ETP) وارد شده است و گزارش‌ها مبلغ آن را بالغ بر ۳۴۶ میلیون دلار تخمین می‌زنند.

آخرین بار این اعداد در اواخر سال ۲۰۲۱ دیده شده و کانادا و آلمان با ورودی ۱۹۹.۱ میلیون دلار و ۱۰۱.۵ میلیون دلار ۸۷ درصد از کل سرمایه در جریان را به خود اختصاص دادند. در مقابل، ایالات متحده شاهد ۳۰ میلیون دلار ورودی سرمایه است که نسبتاً اندک بود.

ETPهای بیت کوین در هفته گذشته ۳۱۱.۵ میلیون دلار ورودی جذب کرد و ETPهای اتریوم با ۳۳.۵ میلیون دلار ورودی و مجموع ۱۰۳ میلیون در هفته گذشته، جایگاه بعدی را داشت.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

چهار − 2 =

طراحی ربات سفارشی