سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

بیت کوین‌های فروخته‌شده توسط ماینرهای آن در ماه اکتبر (مهر) بیشتر از بیت‌ کوین‌های استخراج‌شده بود

بیت کوین‌های فروخته‌شده توسط ماینرهای آن در ماه اکتبر (مهر) بیشتر از بیت‌ کوین‌های استخراج‌شده بود

۱۳ شرکت برتر ماینینگ برای اولین بار در ۳ ماه گذشته، بیت کوین بیشتری نسبت به تولید خود فروخته‌اند. داده‌های وب سایت دماینر مگ (TheMinerMag) نشان می‌دهد که نسبت فروش به استخراج (Liquidation To Production Ratio) شرکت‌هایی مثل ماراتون دیجیتال (Marathon Digital)، کور ساینتیفیک (Core Scientific)، آرگو بلاک چین (Argo Blockchain)، بیت فارمز (Bitfarms) هات ۸ (Hut 8)، آیریس انرژی (Iris Energy)، بیت دیجیتال (Bit Digital)  و ترا وولف (Terawulf) در ماه اکتبر (مهر) به ۱۰۵ درصد رسیده است.

این مسئله نشان می‌دهد که آن‌ها نه تنها توکن‌های استخراج‌شده خود را فروخته‌اند، بلکه دارایی‌های قبلی خود را هم به فروش رسانده‌اند.

به طور کلی قیمت بیت کوین در ماه اکتبر (مهر) ۲۸ درصد رشد کرد و با رسیدن به محدوده ۳۵ هزار دلار رکورد جدیدی را در ۱۸ ماه گذشته به ثبت رساند. به نظر می‌رسد این اتفاق در افزایش فشار فروش ماینرهای بیت کوین تاثیرگذار بوده است. شایان ذکر است که این شرکت‌ها در مجموع ۵ هزار و ۴۹۲ بیت کوین را به فروش رسانده‌اند.

نسبت فروش به استخراج بیت کوین توسط ماینرهای آن در ماه‌های جولای (تیر)، آگوست (مرداد) و سپتامبر (شهریور) هم به ترتیب ۶۴ درصد، ۷۷ درصد و ۷۷ درصد بود. بیشترین رکورد این شاخص هم به ۳۶۰ درصد می‌رسد که در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد ۱۴۰۱) به دست آمده بود.

گفتنی است که بعضی از ماینرها همیشه بیت کوین‌های استخراج‌شده خود در هر ماه را به فروش می‌رسانند اما شرکت‌هایی مثل ماراتون دیجیتال، هات ۸ و بیت دیجیتال محدودیتی در این زمینه ندارند. برای مثال بیت دیجیتال و هات ۸ در ماه اکتبر (مهر) به ترتیب ۴۲۲ و ۳۶۵ بیت کوین فروخته‌اند و نسبت فروش به استخراج آن‌ها به بیشتر از ۳۰۰ درصد رسیده است.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

هشت − 1 =

طراحی ربات سفارشی