سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

به‌روزرسانی نسخه ۲۶.۰ بیت کوین کور به‌طور رسمی منتشر شد

به‌روزرسانی نسخه ۲۶.۰ بیت کوین کور به‌طور رسمی منتشر شد

به‌روزرسانی نسخه ۲۶.۰ بیت کوین کور به‌طور رسمی منتشر شد

حساب رسمی پروژه بیت کوین کور در پلتفرم اکس اعلام کرد که نسخه ۲۶.۰ کلاینت بیت کوین اکنون منتشر شده است. این به‌روزرسانی شامل پشتیبانی آزمایشی از نسخه ۲ پروتکل انتقال همتابه‌همتا است که در پیشنهاد بهبود بیت کوین ۳۲۴ تعریف شده بود. این پروتکل به‌دنبال رمزگذاری ارتباطات بین نودها است که خطر حملات از طریق دستکاری در تراکنش‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین، نودها چندین شبکه قابل دسترس خواهند داشت و اکنون تلاش می‌کنند که حداقل یک اتصال خروجی به هر شبکه داشته باشند. انتظار می‌رود این امر مقاومت هر نود در برابر حملات خسوف و مقاومت در سطح شبکه در برابر حملات پارتیشن را بهبود بخشد.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

دیدگاه‌ها (0)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

7 + 5 =

طراحی ربات سفارشی