سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و طراحی ربات متاتریدر و برنامه نویسی ربات متاتریدر و طراحی ربات فارکس و برنامه نویسی ربات فارکس

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

بهترین صرافی ارز دیجیتال

تغییر و توسعه در بازارهای مالی یک حقیقت انکار ناپذیر است و هرروزه می بینیم که بازارهای مدرن تر و پویا تری پا به عرصه وجود می گذارند و سرمایه گذاران را با خود همراه می کنند. در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین صرافی ارزهای دیجیتال بپردازیم تا تریدرهای مشتاق به این بازار بتوانند هم برای سرمایه گذاری و خرید و فروش و تبادل ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … منبع مناسبی داشته باشند و هم تریدرهایی که قصد دارند از استراتژی های معاملاتی فارکس مثل پرایس اکشن جهت ترید در این بازار بهره مند شوند. اگر در مورد موضوع مورد بحث این مقاله اطلاع کافی ندارید پیشنهاد می کنم مقاله آشنایی با ارز دیجیتال همیار ماینر رو از دست ندهید.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


آیا صرافی ارزهای دیجیتال نقش کارگزاری را بازی می کنند؟

تا حدودی بله! در بازارهایی مثل بورس یا فارکس، افراد برای معامله کردن راهی جز انتخاب یک کارگزار و معامله کردن ندارند. به عبارتی نمی توان در دنیای واقعی کسی را پیدا کرد که به او ۲ لات یورودلار فروخت، آن هم با لوریج ۱:۱۰۰۰! اما در بازار ارزهای دیجیتال چنین چیزی ممکن است و شما می توانید خارج از فضای مجازی و صرافی هم، شخصی را پیدا کنید و از او به طور مثال ۰٫۵ بیت کوین بخرید، یا ۰٫۲ بیت کوین بدهید و معادلش از شخصی اتریوم دریافت کنید.

اما با این حال اگر با دیدی حرفه ای بخواهید به موضوع نگاه کنید و به دنبال سرعت، امنیت بالا در کنار رقابتی بودن و بروز بودن قیمت در لحظه معامله هستید، بهترین کار استفاده از صرافی های معتبر و پر طرفدار در بازار است. با این کار شما دسترسی آنی به بازارهای بین المللی با نقدینگی بالا دارید و می توانید به محض تصمیم برای خرید یا فروش یک ارز دیجیتال، معامله خود را سریعا انجام دهید.

آشنایی با بهترین صرافی های ارزهای دیجیتال

همیشه رتبه بندی کردن کار دشواری بوده، چه بین بروکرهای فارکس و چه بین بهترین صرافی ارزهای دیجیتال. پس اجازه دهید به جای اینکه شماره گذاری کنیم و به هر کدام رتبه دهیم، دو صرافی های معتبر ارز دیجیتال را به ترتیب حروف الفبا به شما معرفی کنیم. طبیعی است انتخاب به خود شما باز می گردد.

صرافی بایننس: صرافی بایننس یکی از معروف ترین ها و معتبرترین ها در سطح بین المللی است. پیشینه این شرکت زیر ۵ سال است و هویت صاحبان آن نیز چینی است. اما چیزی که این شرکت را از بقیه شرکت ها متمایز می کند یکی عدم اصرار به احراز هویت است، که حتما خودتان هم تصدیق می کنید در بازار کریپتوکارنسی ها این یک نکته به شدت پر اهمیت است.

نکته مهم بعدی نیز پلتفرم آنلاین معامله گری و تریدینگ در بازار کریپتوهاست. دقیقا مثل فارکس شما می توانید چارت ها را در تایم فریم های مختلف مانیتور کنید، تحلیل کنید و در موقع مناسب ترید کنید. حتی انواع سفارش های پندینگ و شرطی نیز برای تریدرها مهیا شده است. برای ثبت نام در این صرافی اینجا کلیک کنید.

صرافی چنجلی (Changelly): این صرافی از سال ۲۰۱۵ در حال فعالیت است. امنیت بالا و قدمت خوب در این صنعت از ویژگی های این شرکت است. تمامی فی ها و هزینه هایی که برای تبدیل ارزها به یکدیگر بایستی بپردازید کاملا شفاف و روشن است. از طرفی برای کاربران عام و افراد غیر تریدر، یعنی افرادی که تبدیل ارزها را به صورت روزمره انجام نمی دهند و نیازی به پلتفرم خیلی حرفه ای ندارند، صرافی چنجلی را به عنوان یکی از بهترین صرافی ارزهای دیجیتال توصیه می کنیم، زیرا رابط کاربری آسانی نیز دارد. برای ثبت نام و استفاده از این شرکت معتبر اینجا کلیک کنید.

سخن آخر

با هر صرافی که قصد کار کردن دارید، این نکته را به خاطر بسپارید که تنها کیف پولهای بیت کوین هستند که امکان هک شدنشان صفر است و حتی بهترین صرافی ارزهای دیجیتال هم هر کدام مقداری ریسک هک شدن و از دست رفتن سرمایه مشتریان را با خود حمل می کنند. بنابراین پس از ترید و یا تبدیل ارز دیجیتال مد نظرتان، سریعا ارز خود را به کیف پول شخصی خود انتقال دهید. از احتیاط زیاد ضرری به شما نخواهد رسید.


تماس و واتس آپ اکسپرت سفارشی: ۰۷۷۳۳۴۳۳۲۱۱ – ۰۹۹۲۹۱۶۹۳۰۷

برچسب ها: سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید


 

طراحی ربات سفارشی